نسخه جدید iOS نشان در اپ‌استور منتشر شد

نسخه جدید iOS نشان در اپ‌استور منتشر شد
نسخه جدید نقشه و مسیریاب نشان برای گوشی‌های آیفون منتشر شد و اکنون می‌توانید آن را از اپ‌استور اپل دریافت کنید.
کد خبر: ۲۹۲۶۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

زی‌سان: نسخه جدید نقشه و مسیریاب نشان برای گوشی‌های آیفون منتشر شد و اکنون می‌توانید آن را از اپ‌استور اپل دریافت کنید. در نسخه جدید iOS نشان، بهبود‌های جدیدی اعمال شده که قابلیت‌های آن را به نسخه اندرویدی و کامل نشان نزدیک‌تر می‌کند.

اضافه شدن «رادار جاده‌ای»

نسخه جدید iOS نشان در اپ‌استور منتشر شد

رادار جاده‌ای یکی از قابلیت‌های پرکاربرد نشان است که پیش از این فقط در نسخه اندروید قابل دسترسی بوده و اکنون به نسخه جدید iOS هم اضافه شده است. این قابلیت، با ورود کاربر به جاده، به‌طور خودکار فعال می‌شود و جایگاه پمپ بنزین، مرکز رفاهی، مراکز هلال احمر و… را به او اطلاع می‌دهد. کاربر می‌تواند از طریق رادار جاده‌ای، از آب‌وهوای شهر بعدی و فاصله‌ای که تا آنجا دارد، باخبر شود. در واقع، رادار جاده‌ای همه اتفاقات مسیر را رصد و کاربر را از آنها باخبر می‌کند.

مسیریابی راحت‌تر با «راهنمای خروجی‌ها»

نسخه جدید iOS نشان در اپ‌استور منتشر شد

«راهنمای خروجی‌ها» قابلیت جدید دیگری است که به این نسخه اضافه شده. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند راحت‌تر خروجی مورد نظرشان را، به‌ویژه در نزدیکی پل‌ها، زیرگذر‌ها و رمپ‌های خروجی تقاطع‌های غیر هم‌سطح، پیدا کنند و در زمان مناسب از خروجی مورد نظرشان خارج شوند. 

بهبود نمایش جزئیات نقشه 

در نسخه جدید، نمایش رنگ ترافیک، عنوان خیابان‌ها و سایر جزئیات نقشه بهبود قابل‌توجهی داشته‌اند. از طرفی کاربران می‌توانند مکان پارکینگ‌ها را هم در حین رانندگی، در این نسخه مشاهده کنند. یکی از امکانات خوب این نسخه، نمایش پارکینگ‌های آنلاین در حین رانندگی، برای کاربرانی است که در مشهد از نشان استفاده می‌کنند. این تغییرات باعث شده فاکتور‌های نمایش نقشه در نسخه جدید iOS، به‌روز و مطابق آخرین نسخه نشان در گوشی‌های اندروید شوند. 

نسخه جدید iOS نشان در اپ‌استور منتشر شد

نمایش رنگ ترافیک در نقشه و نمایش ظرفیت پارکینگ‌ها آنلاین در مشهد

تغییرات جستجو در نشان

نسخه جدید iOS نشان تغییراتی هم در بخش جستجو داشته است. در این نسخه، میانبر‌های «خانه» و «محل کار» به قسمت جستجو اضافه شده و امکان حذف یک مکان از تاریخچه مقصد‌ها یا اضافه کردن یک مقصد به مکان‌های شخصی برای کاربران فراهم شده است.
در نسخه‌های قبلی، کاربران مجبور بودند برای مسیریابی به مقصد جدید، گزینه پایان سفر را بزنند و بعد مقصد جدید را جستجو و به سمت آن مسیریابی کنند. این امکان در نسخه جدید فراهم شده است که کاربران مقصد جدیدی را در حین مسیریابی، جستجو و به سمت آن مسیریابی کنند.

اضافه شدن «بیژن» به سخن‌گو‌ها 

در این نسخه، عملکرد سخن‌گو‌های هوشمند بهبود داده شده و «بیژن» سخن‌گو جدیدی است که به این سخن‌گو‌ها اضافه شده. در این نسخه، سخن‌گو‌های هوشمند نام خیابان‌ها و معابر را به‌وضوح و بدون نقص اعلام می‌کنند و تجربه کاربری در بخش سخن‌گو‌ها ارتقا داده شده است. 

دریافت رایگان نسخه جدید از اپ‌استور

علاوه‌بر مواردی که اشاره شد، نشان تغییرات زیادی در جهت بهبود رابط کاربری در این نسخه اعمال کرده تا صاحبان گوشی‌های iOS تجربه بهتری در استفاده از نشان داشته باشند. 

شما می‌توانید نسخه جدید iOS نشان را به‌صورت رایگان از اپ‌استور دریافت کنید.

نسخه جدید iOS نشان در اپ‌استور منتشر شد

 

tags # اپل
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون