طارمی معادلات خط حمله اینترمیلان را به هم ریخت

طارمی معادلات خط حمله اینترمیلان را به هم ریخت
درخشش مهدی طارمی قطعا خبر خوبی برای مهاجم اتریشی تیم اینتر نیست.
کد خبر: ۲۸۷۷۷
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

مهدی طارمی که چند هفته پیش بصورت رسمی به اینترمیلان پیوست نمایش درخشانی از خود در بازی‌های تدارکاتی نشان داد و سیمئونه اینزاگی را مجاب کرد تا در بازی‌های دوستانه بعدی از طارمی به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب تیمش استفاده کند و تا اینجا مهاجم ایرانی از ۳ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و به نوعی برای دیگر مهاجمان اینتر خط و نشان کشیده است.

نکته دیگر اینکه با اضافه شدن طارمی به خط حمله افعی‌ها، تیم اینزاگی حالا برای این خط ۵ بازیکن (لائوتارو مارتینس، مارکوس تورام، خواکین کورئا، مهدی طارمی و مارکو آرناتوویچ) دارد و بخاطر ترافیک در این پست جدایی کورئا قطعی شده و آرناتوویچ دیگر گزینه‌های است که وجود قطعی شدن قراردادش در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته است.

چیزی مسلم است لائوتارو، تورام و طارمی مثلث اصلی خط حمله اینزاگی اینتر هستند و آرتاتوویچ باوجود درخشش طارمی مهاجم چهارم این تیم خواهد بود ضمن اینکه اینزاگی برای ذخیره مارتینز به دنبال یک مهاجم جوان است تا فهرست پنج مهاجم نراتزوری برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ را تکمیل کند.

روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» در این خصوص گزارش داد؛ با آمدن طارمی، مارکو آرناتوویچ که به عنوان ذخیره تورام تا کنون تمایلی به ترک اینتر نشان نداده، ممکن است مجبور به بازنگری در برنامه‌اش برای آینده حرفه‌ای‌اش شود. این مهاجم اتریشی در واقع به عنوان مهاجم چهارم در نظر گرفته خواهد شد، این در حالی است که اینزاگی خوشحال خواهد شد که در صورت جذب گودموندسون، روی این مهاجم ایسلندی به عنوان مهاجم چهارم حساب باز کند که می‌تواند ویژگی‌های خاص خود را به خط حمله تیم تحت‌هدایت اینزاگی اضافه کند. در هر صورت پیش از هر چیزی جدایی آرناتوویچ ضروری است، این در حالی است که هنوز قطعی نیست که اینتر تمرکز خود را روی گودموندسون خواهد گذاشت یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون