روایتی عجیب از گزینه‌های وزارت ارتباطات دولت پزشکیان

روایتی عجیب از گزینه‌های وزارت ارتباطات دولت پزشکیان
روایت یک فعال رسانه‌ای که حکایت از دست‌های پشت پرده در خروجی کارگروه وزارت ارتباطات در روز‌های نهایی انتخاب کابینه توسط دولت چهاردهم دارد.
کد خبر: ۲۸۵۲۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

علی قلهکی در کانال تلگرامی خود نوشت:

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آقای "جیم" قبل از عضویتِ برخی از اعضاء در کارگروه وزارت ارتباطات از آنها استمزاج کرده که به چه گزینه‌ای رای خواهید داد و بعد از اینکه گزینه‌های خاصِ مد نظر وی را انتخابات کردند، در کارگروهِ وزارت ارتباطات عضویت می‌یافتند.

نتیجه این مهندسی، خروجیِ افرادی، چون فداکار، فرجی دانا و برخی دیگر شده که ارتباط، تخصص و عملکرد ویژه‌ای با حوزه ict نداشته و افراد مرتبط با حوزه ارتباطات عموما آخر لیست ۱۶ نفری قرار گرفتند.

و، اما حرکت آخرِ کارگروه وزارت ارتباطات که خیلی عجیب بود و تنها واژه‌ای که می‌توان روی آن نهاد، "سوپر مهندسیِ کارگروه ارتباطات" است این بوده که اصلا نگذاشتند اعضا رای گیری کنند و دبیرخانه‌یِ کارگروه ۱۰ نفر را انتخاب و به اعضای کارگروه گفتند که به آنها امتیاز دهند که نتیجه‌اش حذف جدی‌ترین مدیران ict کشور شده است!

متاسفانه به طور سیستماتیک هم برخی اعضای کارگروه به تعدادی از نامزد‌ها در تعدادی از محور‌ها "امتیازِ صفر" داده و در مقابل به برخی از گزینه‌های سفارشی، "امتیازِ بالا" دادند!

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون