۳۹ هزار دلار ناقابل برای یک شب اقامت در پاریس!

۳۹ هزار دلار ناقابل برای یک شب اقامت در پاریس!
پنت‌هاوس بولگاری پاریس باغی روی پشت‌بام و چشم‌اندازی ویژه به برج ایفل دارد. تماشای جواهرات داخل اتاق و نگاهی به مجموعه‌های جدید بولگاری از مزایای اقامت در این سوییت است
کد خبر: ۲۸۴
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

زی‌سان: بولگاری، نشان تجاری لوکس و محبوب ایتالیایی، سوییتی در هتل پاریس خود را به قیمت شبی ۳۹ هزار دلار به کسانی که میلیون‌ها دلار برای یک گردنبند هزینه می‌کنند، ارائه کرده است.

به گزارش زی‌سان؛ تماشای جواهرات داخل اتاق و نیم نگاهی به مجموعه‌های جدید این نشان تجاری، از مزایای اقامت در این سوییت است. 

پنت‌هاوس بولگاری پاریس (Bulgari’s Paris) که در دسامبر افتتاح شد، دو طبقه است، یک باغ روی پشت‌بام (روف گاردن) و چشم‌اندازی ویژه به برج ایفل و دیدی ۳۶۰ درجه به پاریس دارد. 

افتتاح این هتل مجلل در پاریس بخشی از استراتژی این شرکت برای گسترش ارتباطات تجاری خود برای جذب مشتری و توسعه کسب‌وکار اصلی آن یعنی فروش جواهرات است. 

۳۹ هزار دلار ناقابل برای یک شب اقامت در پاریس!

قیمت اتاق‌های این هتل از یک هزار و۴۰۰ یورو برای یک شب شروع می‌شود. قیمت سوییت‌های پنت‌هاوس آن ۳۵ هزار یورو یا بیش از ۳۹ هزار دلار است. به گفته یکی از مسئولان بولگاری، مهمانان این سوییت‌های ویژه معمولا از افراد سرشناسان جهان‌اند؛ مثل ستاره‌های فوتبال یا سرمایه‌داران آمریکایی.

بولگاری که یکی از پنج نشان تجاری پرفروش زیرمجموعه شرکت ای‌وی‌ام‌اچ یا LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton شناخته می‌شود، گسترش و توسعه هتل‌های خود را با همکاری مریوت اینترنشنال (Marriott International) و به‌صورت سرمایه‌گذاری مشترک انجام می‌دهد. بولگاری هتل‌ها را طراحی می‌کند و مریوت وظایف پشتیبانی و رزرواسیون و دیگر جنبه‌ها را به عهده دارد. 

۳۹ هزار دلار ناقابل برای یک شب اقامت در پاریس!

طبق نظر تحلیلگران، این کار ریسک را در عملکرد بولگاری کاهش و به این نشان تجاری اجازه می‌دهد تا بر علاقه و هدف اصلی خود از این هتل‌ها یعنی جذب مشتریانی با کفش پاشنه بلند که برای یک گردنبند زمرد، یاقوت کبود یا الماس این نشان تجاری میلیون‌ها دلارهزینه می‌کنند، تمرکز کند. کارکنان بولگاری فروش جواهرات را به‌صورت خصوصی در اتاق‌های مهمانان هتل انجام می‌دهند و برای آن‌ها از مجموعه‌های آینده بولگاری رونمایی می‌کنند. 

این هفتمین هتل نشان تجاری بولگاری است که قصد دارد تعداد آن‌ها را به بیش از ۲۰ هتل افزایش دهد و در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح هتل در رم، مسکو، توکیو، لس‌آنجلس و میامی در سال‌های آینده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: