آذری جهرمی از خبر معاون اولی لاریجانی ناراحت شد؟!

آذری جهرمی از خبر معاون اولی لاریجانی ناراحت شد؟!
آذر جهرمی در گفتگوی گفت: اگر آقای پزشکیان از ما بخواهد کمک کنیم، ما حتما هستیم. ما فقط گفتیم سهمی از شما نمی‌خواهیم و فشار نمی‌آوریم. اگر تشخیص دادی از ما استفاده نکنی باز هم پشت شما هستیم تا زمانی که به آن گفتمان پایبند باشی.
کد خبر: ۲۸۳۱۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

 روز گذشته محمدجواد آذری جهرمی مهمان برنامه مجازی «میز ایران» به مجری گری رضا رشیدپور بود.

اهم سخنان وی در این برنامه را بخوانید؛

*طبیعتا در ابتدای انتخابات در ستاد‌ها فضای همدلی و رفاقت وجود دارد و اگر اختلافی باشد همه سعی می‌کنند بگذرانند تا به هدف برسیم، اما وقتی هدف حاصل شود فضا تغییر می‌کند، همدلی‌ها تبدیل به دورویی و افتراق می‌شود. رفاقت هم تبدیل به رقابت و یا دشمنی می‌شود.

*اینکه بخواهیم بگوییم هیچ اختلاف نظری وجود ندارد، اینطور نیست، در زمان انتخابات هم اختلاف نظر بود، اما کمرنگ بود. وقتی به موفقیت رسیدیم طبیعتا اختلاف‌ها بروز پیدا می‌کند، اما اینکه اختلاف را به حضور و یا عدم حضور بنده ربط بدهیم صحیح نیست.

*مطالب دیگری من در توییتر منتشر کردم که ممکن بود باعث حساسیت شود. اینکه من اظهارنظر می‌کردم دلیلش این بود ساختار رسانه‌ای رییس جمهور منتخب هنوز استقرار پیدا نکرده بود و من با توجه به این خلل اظهارنظر می‌کردم

*وقتی آقای الیاس حضرتی و آقای شفیعیان مستقر شدند نیازی به موضع‌گیری من نبود. وقتی کار مسئول دارد نیازی نیست فرد دیگری اظهارنظری کند.

*به لحاظ گفتمانی نباید عقب‌گردی شود، چون شما بابت آن گفتمان به مردم قول داده اید.

*اگر آقای پزشکیان از ما بخواهد کمک کنیم، ما حتما هستیم. ما فقط گفتیم سهمی از شما نمی‌خواهیم و فشار نمی‌آوریم. اگر تشخیص دادی از ما استفاده نکنی باز هم پشت شما هستیم تا زمانی که به آن گفتمان پایبند باشی.

*{ رضا رشیدپور از اذری جهرمی خواست فرض کند آقای پزشکیان از او در مورد معاون اولی علی لاریجانی مشورت می‌خواهد، با «بله» یا «خیر» بگوید با این انتخاب موافق است یا خیر؟ }

* آذری جهرمی پاسخ داد: آقای لاریجانی شخصیت سیاسی جا افتاده است. بله. نظر من مساعد است.

*من امروز تماسی با آقای رییس جمهور نداشتم. نمی‌دانم تصمیم برای معاول اولی آقای لاریجانی گرفته شده یا نه.

منبع: خبر آنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون