سردار آزمون در آستانه یک انتقال جذاب

سردار آزمون در آستانه یک انتقال جذاب
تیم فوتبال سویا جدی‌ترین مشتری مهاجم تیم ملی ایران است و گفته می‌شود مسئولان این باشگاه مذاکرات نهایی خود را بایر لورکوزن انجام خواهند داد.
کد خبر: ۲۸۰۴۶
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

 تیم فوتبال سویا جدی‌ترین مشتری مهاجم تیم ملی ایران است و گفته می‌شود مسئولان این باشگاه مذاکرات نهایی خود را بایر لورکوزن انجام خواهند داد.
 
کاملاً مشخص بود که سردار آزمون به پیشنهاد‌های ایرانی نظیر تراکتور پاسخ منفی می‌دهد و علاقه‌مند است ابتدا در فوتبال اروپا بماند و سپس اگر اتفاقی در این زمینه رخ نداد به پیشنهاد‌های آسیایی فکر کند. از زمانی که مشخص شد قرارداد رسمی ‏آزمون با رم تمدید نمی‌شود، شایعات زیادی درباره آینده او به گوش رسید. ‏یکی از مهم‌ترین خبر‌ها درباره آینده آزمون از ماه مه مطرح شد و ‏مشخص بود باشگاه سویای اسپانیا به جذب این مهاجم ایرانی علاقه ‏نشان داده است. بعد از مدتی از حجم گمانه‌زنی درباره انتقال سردار ‏به سویا کاسته شد، اما امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد که در تمایل ‏سویا برای به خدمت گرفتن آزمون هیچ تغییری حاصل نشده است. ‏
 
رومانو در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ‏سردار آزمون، اولین هدف سویا به عنوان مهاجم است. آنها ‏می‌خواهند سردار جانشین النصیری شود. مذاکرات بین سویا و ‏لورکوزن در حال حاضر جریان دارد، اما هنوز توافقی حاصل نشده است. مذاکرات همچنان ادامه دارد. البته سردار از ماه مه در صدر ‏فهرست خرید در پست مهاجم باشگاه سویا بوده است. درحالی که قرارداد قرضی سردار با رم رسماً در این هفته ‏به پایان می‌رسد او در آستانه فصل جدیدی در زندگی ورزشی‌اش قرار ‏دارد. آنطور که می‌دانم سویا که در ماه ژانویه با آزمون مذاکراتی داشته ‏همچنان به دنبال او است. چند باشگاه دیگر هم به سردار تمایل ‏نشان داده‌اند و احتمال باقی ماندن او در سری‌آ هم وجود دارد.
 
اگر سردار نخواهد از لورکوزن جدا شود، این باشگاه باید دستمزد او را تا ریال آخر پرداخت کند. از طرفی باشگاه آلمانی برای انتقال قطعی آزمون هم پای خود را در یک کفش کرده و فقط به ۱۲/۵ میلیون یورو رضایت می‌دهد؛ بنابراین سخت است تیمی در اروپا پیدا شود و این عدد را پرداخت کند؛ بنابراین سویا با لورکوزن در حال چانه‌زنی است تا شاید رقم انتقال قطعی را کاهش بدهد. طرف اسپانیایی البته از ابتدا موافق انتقال قرضی بود، اما بایر لورکوزن موافقت نکرد و حالا مذاکرات برای حضور قطعی آزمون در سویا به مراحل جدی رسیده است.

منبع: ایرنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون