سپاهان و تراکتور به دنبال بازیکن مورد علاقه ساپینتو!

سپاهان و تراکتور به دنبال بازیکن مورد علاقه ساپینتو!
سعید مهری، هافبک ایرانی آپوئل بعد از قهرمانی با این تیم عزم جدایی کرده و به مسئولان تیم قبرسی اعلام کرده می‌خواهد از آپوئل جدا شود.
کد خبر: ۲۷۸۲۲
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

سعید مهری که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شد، همچنان نتوانسته به تمرینات آماده‌سازی آپوئل اضافه شود و با توجه به اینکه این تیم سرمربی خود را نیز تغییر داده، این موضوع کاملاً به ضرر لژیونر استقلالی تمام شده و حتی آینده او را در خطر قرار داده است. از این باشگاه خبر می‌رسد که سرمربی جدید هم از وضعیت مهری راضی نیست تا کار برای این جدایی با یک توافق دو طرفه صورت گیرد.

این در حالی است که رسانه گل قبرس درباره آخرین وضعیت مهری این طور نوشت: «مهری وضعیت چندان خوبی در آپوئل ندارد و احتمال ادامه حضور او در این تیم نیز سخت به نظر می‌رسد. باید دید که پس از پایان دوران نقاهت این بازیکن، سرمربی جدید آپوئل چه تصمیمی درخصوص مهری اتخاذ خواهد کرد.»

با همه این تفاسیر، اما دیروز خبر جدایی مهری در بسیاری از رسانه‌ها منتشر و باعث شد تا این بازیکن در این خصوص واکنش کوتاهی نشان داده و در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار «ایران ورزشی» جدایی‌اش از آپوئل را تأیید کند.

نکته جالب اینکه ریکاردو ساپینتو که در دو فصل اخیر نشان داده بود علاقه وافری به مهری دارد، خیلی زودتر از بازیکن محبوب ایرانی خود از تیم قبرسی جدا شد و حالا هم از لیگ مکزیک درباره مقصد بعدی ساپینتو نام برده می‌شود. با این حال شنیده‌ها از این حکایت می‌کند که این سرمربی هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده و به قول معروف هنوز بدون تیم است و چه بسا مهری هم منتظر است تا سرمربی که اعتقاد راسخی به بازی او دارد تیمش را انتخاب کرده تا سعید هم برای سومین فصل پیاپی شاگرد سرمربی پرتغالی شود.

نکته قابل توجه اینکه طی روز‌های اخیر در حالی شایعه بازگشت مهری به لیگ برتر ایران و بویژه استقلال دوباره مطرح شده که این بازیکن همچنان برای ادامه مسیر فعالیتش بلاتکلیف بوده و خبری از انتخاب تیم جدید برای این هافبک ملی‌پوش نیست. البته مهری پیشنهاد تیم‌هایی مانند سپاهان و تراکتور از لیگ برتر ایران را تأیید می‌کند ولی گویا چند پیشنهاد اروپایی هم از برخی کشور‌های دیگر در جیب دارد که بعد از بررسی تمامی آنها، قصد دارد تا بهترین تصمیم را برای آینده‌اش بگیرد.

منبع: خبرآنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون