مردی با یک پهپاد مچ همسرش را هنگام خیانت گرفت!

مردی با یک پهپاد مچ همسرش را هنگام خیانت گرفت!
گزارش‌ها حاکی از آن است که یک مرد چینی همسرش را با رئیسش در ساعات کاری با استفاده از یک پهپاد کنترل از راه دور برای جاسوسی، دستگیر کرد.
کد خبر: ۲۷۷۸۷
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

مرد ماهری که فقط به نام جینگ شناخته می‌شود، پس از اینکه می‌دید که همسرش به طور فزاینده‌ای از او دور می‌شود، مشکوک به داشتن رابطه نامشروع او شد. روال زندگی‌ همسرش به طور قابل توجهی تغییر کرده بود، از جمله اینکه بیشتر از همیشه با والدینش ملاقات می‌کرد و هر زمان که به او پیشنهاد همراهی می‌داد، بهانه می‌آورد.

به گزارش سایت راستان، جینگ که دوست داشت اصل ماجرا را بفهمد، از ترس آن‌که شک‌وگمان‌هایش بی‌اساس باشند، تصمیم گرفت از یک پهپاد تجاری برای جاسوسی از راه دور از همسرش استفاده کند. او به محل کار او می‌راند و سپس پهپاد را برای بررسی منطقه بدون خطر دیدن همسرش یا همکارانش به پرواز در می‌آورد.

یک روز در حالی که همسرش را زیر نظر داشت، دید که او با مردی مرموز از دفترش خارج و با او سوار ماشین شد. آنها به سمت یک منطقه کوهستانی دورافتاده رفتند، جایی که هواپیمای بدون سرنشین آنها را در حالی که به سمت خانه‌ای منزوی و مخروبه می‌رفتند، دنبال کرد.

مردی با یک پهپاد مچ همسرش را هنگام خیانت گرفت!

به گزارش راستان، حدود ۲۰ دقیقه بعد، این زن و مرد، خانه متروکه را ترک کردند و به محل کار خود بازگشتند.

جینگ بعداً در رسانه‌های اجتماعی گزارش داد که مردی که توسط هواپیمای بدون سرنشین او در فیلم ثبت شده است، در واقع رئیس همسرش است که اخیراً به او ترفیع داده بود.

همسر مرد نیز در همان ساختمان کار می‌کرد، بنابراین آنها مجبور بودند رابطه خود را مخفی نگه دارند.

شوهر فریب خورده عکس‌هایی از همسرش و معشوقه‌اش را منتشر کرد و گفت که قصد دارد از فیلم‌های پهپاد به عنوان مدرکی برای طلاق استفاده کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون