مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند
در این مقاله قرار است همراه هم سری بزنیم به گاراژ یکی از مشهورترین عاشقان اتومبیل و ببینیم سلیقه یکی از مشهورترین خواننده‌های آمریکایی یعنی لیدی گاگا در این زمینه چگونه است.
کد خبر: ۲۷۷۰۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

آرمان رمضانی در برترین‌ها نوشت: دلایل زیادی برای دوست داشتن لیدی گاگا وجود دارد. ستاره درخشان ۳۸ ساله‌ای که تقریبا تمام جوایز مربوط به موسیقی و حتی سینما و تلویزیون و انواع و اقسام رکورد‌ها درباره فروش آهنگ و آلبوم را در کارنامه دارد و همچنان کارش با هنر نه به عنوان یک خواننده و نه به عنوان یک بازیگر تمام نشده است. البته که دلایل فراوانی برای دوست داشتن چنین ستاره‌ای وجود دارد، ستاره‌ای که کار‌های خیر فراوانی هم انجام داده و می‌دهد، اما در این مقاله ما فقط با یکی از این دلایل کار داریم و آن هم کلکسیون فوق‌العاده خودرو‌ها و سلیقه احترام برانگیز او در این زمینه است.

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

جالب است بدانید اِستِفانی جوان آنجلینا گِرمانوتا یا همان لیدی گاگای مشهور تا همین چند سال پیش و در حوالی ۳۰ سالگی اقدام به گرفتن گواهی‌نامه نکرده بود و شاید به همین دلیل است که از همان زمان تا حالا حسابی سعی کرده دوران پیش از گواهی‌نامه گرفتن را جبران کند.

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

به هر حال یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های موسیقی در عصر ما با ثروتی نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار یک کلکسیون حسادت برانگیز از خودرو‌های کلاسیک و مدرن دور هم جمع کرده و در این مقاله قرار است همراه هم سری بزنیم به گاراژ یکی از مشهورترین عاشقان اتومبیل و ببینیم سلیقه او در این زمینه چگونه است.

لینکلنِ کانتینِنتالِ کانورتِبِل (۱۹۶۵)

Lincoln Continental Convertible

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

چهارمین نسل از خودرو‌های لینکلنِ کانتیننتال با هدف تولید و فروش انبوه توسط مدیریت شرکت فورد سفارش داده شد و خیلی زود هم به هدفش رسید. این خودرو بین سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۷ تبدیل به خودروی رییس جمهور‌های آمریکا شد و البته نمی‌شود ظاهر این خودرو را دید و به یاد ترور رییس جمهور وقت آمریکا یعنی جان اف کندی که در همین خودرو صورت گرفت نیفتاد.

این خودرو درحقیقت اولین خودروی کروکی آمریکا پس از جنگ جهانی دوم محسوب می‌شود و طرح کلی آن توسط یک طراح کفش زنانه یعنی اِلوود اِنجِل تهیه شد. سقف جمع‌شونده این خودرو در زمان خودش بسیار مدرن محسوب می‌شد و این سقف توسط نیروی الکتریکی و کاملا اتومات در بخش پشتی جمع می‌شد. این خودرو برخلاف ظاهرش به خاطر بهره بردن از یک موتور وی‌۸ (V۸) ۷ لیتری، خودرویی قدرتمند به حساب می‌آید.

فورد موستانگ (۱۹۶۷)

Ford Mustang

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

ظاهرا اولین خودرویی که لیدی گاگا پس از گرفتن گواهی‌نامه رانندگی به سراغ آن رفته همین خودروی خاص فورد موستانگ با رنگ سبز عاجی بوده است. این هنرمند ظاهرا علاقه زیادی به این خودروی محبوب دارد و با همین خودرو به مراسم انتشار پنجمین آلبوم استودیویی‌اش یعنی جوآن (Joanne) رفته است.

تولید این خودرو از سال ۱۹۶۵ آغاز شد و با وجود اینکه وقتی حرف از خودروی جیمز باند می‌شود همه به یاد استون مارتینِ گولدفینگر می‌افتند، اما دختر مورد علاقه باند یعنی تیلی مسترسون یک فورد موستانگ نسل یک داشت. جالب است بدانید شایعاتی وجود دارد که ممکن است لیدی گاگا به همراه اد شیران آهنگ اصلی فیلم بعدی جیمز باند را بخوانند و تا آن زمان لیدی گاگا می‌تواند حسابی از این خودروی خوش ساخت و بسیار محبوب لذت ببرد.

فورد برانکو (۱۹۶۷)

Ford Bronco

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

احتمالا تعجب خواهید کرد اگر بدانید این فورد برانکو هم از محبوب‌ترین ماشین‌های لیدی گاگا به حساب می‌آید و او علاقه زیادی به گشتن در مالیبو با این خودرو دارد. جالب است بدانید لیدی گاگا یک‌بار سوار بر همین خودرو و از پشت به مرسدسِ مارک رانسون کوبیده است. یک خودروی بسیار قدرتمند با موتور ۵.۰ Cobra HD، سیستم انتقال خودکار فورد C۴، ترمز‌های ویلوود و سیستم صوتی کِنوود که با قیمت باورنکردنی در حدود ۸۸ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

باز هم احتمالا برایتان جالب خواهد بود که در زمان‌های استراحت و وقفه در فیلم‌برداری فیلم A Star is Born، لیدی گاگا با این خودرو روزگار را می‌گذرانده. او در موزیک ویدئوی آهنگ Perfect Illusion هم از یک خودروی فورد برانکو استفاده کرده، اما خودروی حاضر در آن ویدئو برانکوی خود لیدی گاگا نبوده است.

شوی نوا اِس‌اِس (۱۹۶۹)

Chevy Nova SS

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

لیدی گاگا البته با حمایت از بایدن و دعوت از مردم برای رای دادن، وطن‌پرستی و علاقه‌اش به آمریکا را ثابت کرده، اما علاقمندان او پیش از این حمایت هم به خاطر خرید این خودروی قدرتمند تمام آمریکایی به این وطن‌پرستی پی برده بودند. این خودروی سوپر اسپورت که البته روی بهبود عملکردش کار شده توسط لیدی گاکا در لوس‌آنجلس نگهداری می‌شود.

این غول ترسناک آمریکایی از دو موتور وی ۸ (V۸) با ظرفیت‌های ۵.۷ و ۶.۵ لیتری بهره می‌برد و یک سیستم انتقال دستی ۴ سرعته و در نهایت ترمز‌های دیسکی لاستیک‌های جلو آن را تکمیل می‌کند. لیدی گاگا شاید یکی از احساساتی‌ترین هنرمند‌های آمریکایی محسوب شود، اما ظاهرا حسابی از خودرو‌های قدرتمند و پرسر و صدا خوشش می‌آید.

شورلت اِل کامینو (۱۹۷۰)

Chevrolet El Camino

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

لیدی گاگا ظاهرا حسابی از رانندگی با این شورلت که بسیاری آن را یکی از زیباترین مدل‌های شورلت ساخته شده در دنیا می‌دانند لذت می‌برد. این خودرو همچنین با بهره بردن از یک موتور وی ۸، ۳۵۰bhp، در نوع خودش یکی از سریع‌ترین خودرو‌های دنیاست.

ظاهر این خودرو البته کاملا توسط لیدی گاگا دچار تغییر شده و او با برداشتن دستگیره‌ها و حذف کامل روکش داخلی به خودروی شورلتش ظاهری جذاب داده است.

رولزرویس کورنیش ۳ (۱۹۹۰)

Rolls-Royce Corniche III

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

البته که لیدی گاگا صاحب دو خودروی رولزرویس مدل فانتوم است، اما به گفته خودش عزیزترین خودروی رولزرویس او همین مدل کورنیش است که توسط او در سال ۲۰۰۹ خریداری شده است. این خودروی قرمزرنگ در آن زمان تنها خودروی لیدی گاگا به حساب می‌آمد.

این مدل از خودروی رولزرویس در سال ۱۹۷۱ و توسط "مولینر پارک وارد" طراحی شد و پس از آن تولید این خودرو به مدت ۲۴ سال ادامه یافت. این خودروی زیبا با سقف جمع‌شونده از یک موتور ۶.۷۵ لیتری بهره می‌برد و جالب است بدانید در حال حاضر در کلکسیون لیدی گاگا حاضر نیست. این خواننده این خودرو را با هدف کمک به خیریه و سود رساندن به موزیسین‌های دارای مشکل مالی در سال ۲۰۱۴ به حراج گذاشت و در نهایت این خودرو به ارزشی معادل سه برابر ارزش واقعی‌اش یعنی به قیمت ۹۰ هزار یورو فروخته شد.

لامبورگینی هوراکان اِل‌پی ۶۱۰-۴ کوپه (۲۰۱۷)

Lamborghini Huracan LP ۶۱۰-۴ Coupe

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

هرچند که بخش بزرگی از کلکسیون خودرو‌های لیدی گاگا را خودرو‌های کلاسیک و قدیمی که حتی پیش از تولد او ساخته شده‌اند تشکیل می‌دهد، اما این خواننده و بازیگر مشهور به خودرو‌های جدید هم علاقه دارد. لیدی گاگا البته در گاراژش یک پورشه باکستِر و یک آئودی آر ۸ هم دارد، اما شاید به خاطر ریشه ایتالیایی‌اش علاقه بسیار زیادی به لامبورگینی هوراکانش دارد و میزان رانندگی او با این خودرو بیش از بقیه خودرو‌های جدید کلکسیونش بوده است.

لیدی گاگا وقتی در سال ۲۰۱۷ قرار شد برنامه بین دو نیمه سوپر باول را اجرا کند با همین خودرو مسیر رفت و برگشت از مالیبو به هیوستون را رانده است که برابر با مسافتی ۵۲۰۰ کیلومتری است، مسافتی که حتی با یک خودروی با حداکثر سرعت ۳۲۴ کیلومتر بر ساعتی هم طولانی به حساب می‌آید. این خودرو در موزیک ویدئوی ۹۱۱ لیدی گاگا هم حضور داشته است.

فورد اِف-۱۵۰ اِس‌وی‌تی لایتنینگ (۱۹۹۳)

Ford F-۱۵۰ SVT Lightning

مورد خاص زندگی شخصی لیدی گاگا که مردها بیشتر می‌پسندند

این مدل از فورد که با شرایطی بسیار مناسب و تقریبا مشابه شرایط زمان تولید به دست لیدی گاگا رسیده احتمالا اینستاگرام‌پسندترین خودروی اوست و بیش از هر خودروی دیگری در پست‌های او حاضر بوده است.

یک فورد مدل اِف-۱۵۰ با سیستم تعلیق منحصربفرد و موتور وی‌۸ با ظرفیت ۵.۸ لیتر که فقط در بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ توسط شرکت فورد تولید شده و به خاطر همین تولید کم تبدیل به یکی از پرطرفدارترین خودرو‌ها در بین کلکسیونر‌ها شده است.

tags # خودرو
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون