پیش‌بینی هواشناسی مازندران طی یک هفته آینده

پیش‌بینی هواشناسی مازندران طی یک هفته آینده
بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز دوشنبه ۱۸ تا یکشنبه ۲۴ تیرماه به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۲۲
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز دوشنبه ۱۸ تا یکشنبه ۲۴ تیرماه به شرح زیر پیش‌بینی می‏‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران وضعیت جوی استان در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه، صاف تا نیمه ابری با تداوم هوای نسبتا گرم و شرجی همراه بوده و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر در ارتفاعات غربی و مرکزی با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر همین اساس و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ تیرماه آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

مطابق پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ تیرماه، وضعیت هوای استان صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر همراه بوده که در ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان مازندران در روز شنبه ۲۳ تیرماه نیز صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر همراه با افزایش ابر در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود، اما از شنبه شب و در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه نیمه ابری گاهی ابری همراه با کاهش نسبی دما با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون