جزئیات راه اندازی سامانه سفیرمهر ویژه سرویس مدارس شیراز

جزئیات راه اندازی سامانه سفیرمهر ویژه سرویس مدارس شیراز
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز ضمن معرفی سامانه ویژه سرویس مدارس سفیرمهر گفت: برای اولین بار پس از گذشت چند سال مسئولیت سرویس مدارس به شهرداری شیراز تفویض شده است.
کد خبر: ۲۶۵۴۵
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز ضمن معرفی سامانه ویژه سرویس مدارس سفیرمهر گفت: برای اولین بار پس از گذشت چند سال مسئولیت سرویس مدارس به شهرداری شیراز تفویض شد و تا کنون آیین نامه و دستورالعمل‌های اجرایی سرویس مدارس به شرکت‌های حمل و نقل مسافر شهری ابلاغ و ساماندهی لازم انجام شده است.

پیمان باباخانی با الزامی دانستن ثبت نام امور مرتبط به سرویس مدارس در سامانه سفیرمهر توسط اولیاء دانش آموزان افزود: رتبه بندی و تایید صلاحیت کلیه شرکت‌های حمل و نقل و همچنین تایید صلاحیت رانندگان سرویس مدارس توسط شهرداری شیراز الزامی و هرگونه فعالیت در این حوزه با مجوز سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر امکان پذیر می‌باشد.

باباخانی اضافه کرد: علاوه بر تایید صلاحیت رانندگان سرویس مدارس توسط مراجع ذیصلاح، آموزش تخصصی این عزیزان در مرکز آموزش سازمان که حسب معیار‌ها و استاندارد‌های سازمان فنی و حرفه‌ای تعریف گردیده در دستور کار بوده و کلیه موارد مرتبط به سرویس مدارس از جمله آموزش قوانین، اخلاق حرفه ای، روان شناسی کودک و... به کلیه رانندگان سرویس مدارس آموزش داده می‌شود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: