عصبانیت شدید وزیر کشور از حرف‌های پزشکیان

عصبانیت شدید وزیر کشور از حرف‌های پزشکیان
احمد وحیدی گفت: کسانی که القای دخالت دولت در انتخابات را کردند اگر به دولت خودشان نگاه کردند و این حرف‌ها را زدند باید بدانند دولت شهید رئیسی دولت اخلاق و انصاف و قانون است و چنین اتفاقی حتما نخواهد افتاد.
کد خبر: ۲۶۰۹۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

احمد وحیدی وزیر کشور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: همه مقدمات فراهم است با وجود اینکه فاصله برگزاری انتخابات بسیار کم بود هم در مرحله قبل و هم الان که در فاصله یک هفته و کمتر همه چیز باید مجددا آماده می‌شد بحمدلله همه چیز برای یک انتخابات بزرگ دیگر آماده است که ان‌شاالله مردم ما پای صندوق رای بیایند و انتخاب خودشان را انجام دهند.

وی افزود: به لحاظ امنیت همه کار‌ها انجام شده است همانطور که در چند انتخابات گذشته در این چند ماه این کار انجام شد. به یک حساب با انتخابات دو مرحله‌ای مجلس و دو مرحله‌ای ریاست جمهوری و خبرگان پنج انتخابات برگزار کرده‌ایم. در این فاصله فشار بسیار زیادی بر همه مسئولان اجرایی و استانداران و فرمانداران و بخشداران و دهیاران دستگاه‌های اجرایی و امنیتی داشتیم برای اینکه این امانت را به خوبی انجام دهند و در مراحل قبل هم به خوبی و با قضاوت ارزشمند مردم این کار در کمال امنیت و سلامت و با رقابت و مشارکت مردم عزیز ما اتفاق افتاد. همین جا باید از همه دست اندر کاران تشکر کنم مجددا و از همه عزیززانی که آماده می‌شوند برای جمعه تشکر می‌کنم.

وزیر کشور یادآور شد: یکی از نامزد‌ها اظهارنظری کرد که انصافا کار خوبی نبود مضاف بر اینکه حرفش خلاف واقع بود اشاره کردند که استانداران و فرمانداران و بخشداران و دولت دنبال این هستند که کاندیدای خاصی رای بیارد. این خلاف واقع است باید در حرف‌هایمان انصاف را رعایت کنیم در همین جا از همه استانداران و فرماندارن و بخشداران که مورد تهمت قرار گرفتند عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: همین الان هم همه مسئولان ما به شدت دنبال این هستند که کار‌های دولت را دنبال کنند و همان فرمایش رهبری که فرمودند اخلالی در کار نباید باشد انجام شود الان هم پروژه‌های فراوانی در دست کار هست که توسط مسئولان ما دارد دنبال می‌شود انتظار این بود اخلاق انتخاباتی رعایت شود و حرف خلاف واقع گفته نشود که متاسفانه زده شد.

وحیدی یادآور شد: البته خبر داشتیم که از برخی ستاد‌های دیگر تلاش می‌شود فشار بیاورند که یک نماینده خاصی حرف‌هایی را بزند مثل اینکه در بخشی موفق شدند و این فشارشان جواب داد قبلا هم اعلام کردیم رای مردم حق الناس است. همانطور که رهبری گفتند به شدت از آرا صیانت به عمل خواهد آمد خود ما بیش از همه مصریم که این اتفاق بیفتد و این را در نحوه انتخابات در مجلس و خبرگان و هم در دور اول انتخابت ریست جمهوری به خوبی نشان دادیم.

وی گفت: اگر هم دوستان و کسانی که این القا را کردند و این حرف زده شد به دولت خودشان نگاه کردند و این حرف‌ها را زدند دولت شهید رئیسی دولت اخلاق و انصاف و قانون است و چنین اتفاقی حتما نخواهد افتاد. همچنین برخی ستاد‌ها می‌گویند اگر مثلا فلان فرد رای نیاورد یعنی تقلب شده است که این هم جزو ترفند‌های دشمن است این خط از خارج از کشور است و نباید اجازه داد فضای خوب انتخابات را با این گفته‌های نادرست خراب کنیم. البته گفتیم و برخی از ستاد‌ها هر موردی هست و اگر گزارشی به آنها رسید که تخلف بود بلافاصله به ما گزارش دهند و خود وزارت کشور رسیدگی می‌کند.

وزیر کشور یادآور شد: از عزیزانمان و از فرمانداران و استانداران می‌خواهم بدون توجه به این سخنان ناصحیح کار خود در برگزاری صحیح انتخابات را ادامه دهند.

منبع: ایلنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون