سهند پارس‌خودرو پلاک ملی شد

سهند پارس‌خودرو پلاک ملی شد
شرکت پارس خودرو از اخد پلاک ملی خودرو سهند خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۸۲
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

اولین سری از خودرو‌های سهند پارس‌خودرو موفق به دریافت پلاک ملی شدند و خودرو‌های ثبت‌نامی به موقع تحویل مشتریان می‌شود.

شرکت پارس خودرو اعلام کرد خودرو سهند با گذراندن فرآیند‌های اخذ پلاک و اخذ استاندارد‌های سازمان استاندارد و محیط زیست مجوز شماره‌گذاری و پلاک ملی را دریافت کرد.

سهند پارس‌خودرو پلاک ملی شد

بنابر این گزارش، با اخذ مجوز‌های پلاک ملی برای خودرو سهند، تحویل این خودرو طبق برنامه اعلامی به مشتریان انجام خواهد شد. سهند پارس‌خودرو در شش مدل تولید خواهد شد که اولین مدل این خودرو با نام سهند S و با امکانات پایه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تولید سهند در خطوط تولید شرکت پارس‌خودرو و عرضه آن با تیراژ بالا و قیمت مناسب، از مزایای این محصول است.

مشخصات فنی سهند S

زیر کاپوت سهند یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی موسوم به M۱۵GSI وجود دارد که خروجی‌های فنی ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را ثبت می‌کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و این دقیقا همان مشخصاتی است که در تیپ G و همچنین سایپا اطلس دیده می‌شود.

سهند پارس‌خودرو پلاک ملی شد

همچنین این پیشرانه در نسخه‌های جدید کوییک هم استفاده می‌شود و از نظر فنی ارتقا داشته است. در این پیشرانه تغییرات فنی باعث شده تا بهبود عملکرد در راندمان گشتاور را داشته باشیم، اما این را فراموش نکنید که همچنان با پیشرانه‌ای با مهندسی ساده و قدیمی نسبت به استاندارد‌های روز دنیا طرف هستیم.

سهند پارس‌خودرو پلاک ملی شد

همانطور که گفته شد تیپ S سهند نمونه کم آپشن و تیپ G سهند نسخه فول آپشن از این سدان است. در سهند S امکاناتی نظیر کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم پایش میزان فشار باد تایر‌ها (TPMS)، نشانگر تعویض دنده GSI، فرمان هیدرولیک، آینه‌های جانبی برقی و سنسور دنده عقب به کار رفته است و خبری از امکاناتی مثل رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، کاور صندلی چرم و پارچه، تریم داخلی دو رنگ، آینه‌های تاشو برقی با گرم کن، سانروف، صفحه نمایش مالتی مدیا ۷ اینچی، دوربین دنده عقب، آنتن کوسه‌ای و دو بلندگوی عقب در این تیپ نیست.

منبع: عصر ایران

tags # خودرو
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون