قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها برگزار شد

قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها برگزار شد
روز سه‌شنبه ـ ۱۲ تیر ماه ـ پیش از آغاز مناظره دوم، پخش مستند نامزد ۲ که به مسعود پزشکیان اختصاص دارد، از ساعت ۱۹ الی۱۹ و ۳۰ دقیقه و پخش مستند نامزد ۱ که به سعید جلیلی اختصاص دارد، از ساعت ۲۰ الی۲۰ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌روند.
کد خبر: ۲۵۷۳۸
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سازمان صداوسیما با حضور نمایندگان نامزد‌ها برگزار شد.
 
به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، براساس قرعه‌کشی انجام‌شده، سعید جلیلی به‌عنوان نامزد شماره یک و مسعود پزشکیان به‌عنوان نامزد شماره دو تعیین شدند که روند پاسخگویی‌شان در مناظرات و برنامه‌های آنها در جدول اعلامی ستاد انتخابات صداوسیما بر اساس شماره‌های اعلامی پخش خواهد شد.

بر این اساس روز سه‌شنبه ـ ۱۲ تیر ماه ـ پیش از آغاز مناظره دوم، پخش مستند نامزد ۲ که به مسعود پزشکیان اختصاص دارد، از ساعت ۱۹ الی۱۹ و ۳۰ دقیقه و پخش مستند نامزد ۱ که به سعید جلیلی اختصاص دارد، از ساعت ۲۰ الی۲۰ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌روند.
 
چهارشنبه، ۱۳ تیر نطق نامزد ۱ که به سعید جلیلی اختصاص دارد، به صورت زنده از ساعت ۱۹ الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.
 
همچنین نطق نامزد ۲ نیز که به مسعود پزشکیان اختصاص دارد، زنده از ساعت ۲۰ الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون