لیموزین هدیه پوتین به کیم جنجالی شد!

لیموزین هدیه پوتین به کیم جنجالی شد!
آمار گمرک نشان می‌دهد که شرکتی که لیموزین اوروس را می‌سازد میلیون‌ها دلار قطعه وارد کرده است که برخی از آن از مبدا کره جنوبی آمده که کره شمالی آن را دشمن خود می‌داند
کد خبر: ۲۵۶۳۳
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

زی‌سان: رویترز در گزارشی اختصاصی نوشت که لیموزین اوروس ساخت روسیه که در جریان سفر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور به کره شمالی، به کیم جونگ اون هدیه داده شد، با قطعاتی وارداتی از کره جنوبی ساخته شده است.

تصاویر پوتین و کیم جونگ اون در این لیموزین منتشر شده است که در حالی که خوشحال به‌نظر می‌رسند، نوبتی با این خودروی لوکس در پیونگ‌یانگ، رانندگی می‌کنند. پوتین اخیرا پس از ۲۴ سال به کره شمالی سفر کرد.

به گزارش رویترز، تولید این خودرو لوکس با هدف تکیه بر تولید داخلی و کاهش وابستگی به تکنولوژی و کالای وارداتی از سال ۲۰۱۸ آغاز شد.

اما آمار گمرک نشان می‌دهد که شرکتی که لیموزین اوروس را می‌سازد میلیون‌ها دلار قطعه وارد کرده است که برخی از آن از مبدا کره جنوبی آمده که کره شمالی آن را دشمن خود می‌داند.

این گزارش می‌گوید، این آمار نشان می‌دهد که روسیه همچنان به تکنولوژی غرب وابسته است.

آمار گمرک نشان می‌دهد که روسیه در فاصله سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳، ۳۴ میلیون دلار قطعه برای مونتاژ خودرو‌های اوروس وارد کرده است.

این قطعات شامل قطعات بدنه، حسگر و بسیاری قطعه‌های دیگر به ارزش ۱۵.۵ میلیون دلار است که از کره جنوبی وارد شده است. برخی از قطعات هم از چین، هند، ترکیه، ایتالیا و دیگر کشور‌های اروپایی وارد شده‌اند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون