امیرحسین قاضی زاده هاشمی انصراف داد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی انصراف داد
امیرحسین قاضی زاده هاشمی که با عنوان ادامه راه ابراهیم رئیسی وارد انتخابات شده بود، مانند دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری کنار کشید
کد خبر: ۲۵۴۰۳
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

قاضی زاده با انتشار توییتی از ادامه انتخابات انصراف داد.

او نوشت: ربِّ أَدخِلنِی مُدخَلَ صِدقٍ وَأَخرِجنِی مُخرَجَ صِدقٍ

انجام تکلیف شرعی گاهی در اصرار بر اصول متجلی می‌شود، گاهی در رعایت صلاح امت. در شرایط فعلی تکلیف شرعی ضمن تأکید بر اصول، تحفظ بر مصالح کلان کشور است.

به منظور حفظ انسجام نیرو‌های انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیرو‌های انقلاب و برخی از علما و دلسوزان از ادامه مسیر انصراف داده، امیدوارم سه برادر دیگرم نیز در فرصت باقیمانده اجماع نموده تا جبهه انقلاب تقویت گردد.

از ملت شریف ایران، شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و تمامی اعضای ستاد‌های انتخاباتی‌ام قدردانی می‌نمایم. باشد که راه شهید رئیسی عزیز به بهترین نحو ادامه یابد.

قاضی زاده هاشمی کنار کشید

پیش از این محمدرضا میر شمس، سخنگوی قاضی زاده در توئیتی گفته بود که همه باید به نفع یک کاندیدا کنار بکشند. هدف ما از حضور در عرصه انتخابات تقویت جبهه انقلاب و ادامه مسیر پیشرفت کشور است. این مهم با اجماع بر یک گزینه و کنار رفتن همگی به نفع کاندید واحد محقق خواهد شد. در غیر این صورت کنار رفتن هریک از افراد، به سود جریان مقابل خواهد بود.»

منبع: اقتصاد نیوز

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
بنده خدا
cm_time
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
cm
دقیقا به خاطر دروغ قاضی زاده و در پیشگاه مردم و خداوند گفت می مانم دیگر حرفه های دیگر مفت بود . من مردد بودم در انتخاب ولی الان یقین پیدا کردم پزشکیان راست میگفت پس به پزشکیان رای میدم که دیگر اینجور افراد به شعور ما مردم توهین نکنن. واقعا باید تاسف خورد
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون