جزئیات پرداخت معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی + تاریخ دقیق واریز

جزئیات پرداخت معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی + تاریخ دقیق واریز
واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از امروز آغاز و تا هفتم تیر به حساب تمام مستمری‌بگیران واریز می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۰۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

فرایند پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی، مطابق لیست اعلامی و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود؛ به این ترتیب پرداخت مابه‌التفاوت از امروز دوم تیر آغاز می‌شود و هفتم تیر نیز به پایان خواهد رسید.

لازم به ذکر است افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر سال، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالانه از سوی هیئت وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است.

پیش از این حقوق اردیبهشت و خرداد مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، مطابق با افزایش سالانه پرداخت و مقرر شده بود مابه‌التفاوت فروردین بلافاصله پس از پایان فرایند پرداخت حقوق خرداد به حساب مستمری‌بگیران سازمان واریز شود.

همچنین بر اساس اعلام مسئولان مربوطه ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشسته تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ اضافه شده که این افزایش از یکم فروردین سال جاری اعمال می‌شود، بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد نیز ۲۲ درصد به علاوه ۶۵۰ هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت و خرداد تحت عنوان مطالبات معوق پرداخت خواهد شد.

جزئیات پرداخت معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی + تاریخ دقیق واریز

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون