مرد مشهور این روزهای تلویزیون؛ مهدی خسروی مجری مناظره‌های انتخابات کیست؟

مرد مشهور این روزهای تلویزیون؛ مهدی خسروی مجری مناظره‌های انتخابات کیست؟
مهدی خسروی سال‌ها گویندگی بخش خبر و اجرای گفت‌وگو های خبری و سیاسی تلویزیون را بر عهده داشته است
کد خبر: ۲۴۸۸۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

زی‌سان: رضا پورحسین، مرتضی حیدری و حالا مهدی خسروی سه مجری هستند که اجرای مناظره‌های تلویزیونی به آنها سپرده شد. سازمان صداوسیما تاکنون برای چندین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساختار برنامه‌سازی مناظره بهره جسته و امسال نیز مناظرات را که از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزد‌ها به‌شمار می‌رود، با تغییراتی در ساختار و طراحی سؤالات و با اجرای مهدی خسروی برگزار کرد.

مهدی خسروی متولد ۱۳۵۶ و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی‌ارشد رشته حقوق بین‌الملل است. وی فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال ۱۳۷۸ به‌عنوان خبرنگار آغاز کرده و عناوینی، چون مدرس گویندگی و اجرای خبر، سردبیر، تهیه‌کننده، مجری و گوینده خبر را در کارنامه دارد.

مهدی خسروی کیست؟

مهدی بذرافکن در خبرآنلاین نوشت: من اولین بار مهدی خسروی مجری برنامه مناظره نامزد‌های ریاست جمهوری را هشت سال پیش و در شب کودتای ترکیه از قاب تلویزیون دیدم. شب عجیبی که ارتش ترکیه بر علیه اردوغان شورید و هواپیما‌های جنگی، بالگرد‌ها و تانک‌های ارتش، ساختمان‌های مهم سیاسی آنکارا را مورد هدف قرار دادند.

شب عجیبی که شبکه خبر با مجید اخوان خبرنگار شجاعش در پایتخت ترکیه خوش درخشید و برای اولین بار در یک رویداد مهم خارجی از رسانه‌های قدرتمند دنیا مثل سی ان ان، بی بی سی، الجزیره و... پیشی گرفت و با پخش تصاویر مستقیم از صحنه جنگ در آنکارا توجه دنیا را به سوی خود جلب کرد.

همان شب مهدی خسروی در استودیوی پخش زنده شبکه خبر حاضر شد و با چهره‌ای خونسرد و آرام همراهی خوبی با مجید اخوان انجام داد.

 جالب‌ترین بخش این گفتگو جایی بود که خسروی با نگرانی به اخوان گفت: «آقای اخوان مواظب خودتان باشید تانک نظامی در چند قدمی شماست»!حالا، اما مهدی خسروی اجرای مهم‌ترین برنامه این سال‌های تلویزیون و صد البته قابل اعتنا‌ترین برنامه عمر حرفه‌ای اش را بر عهده گرفته است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: