بازیگر مشهور «پول پارتی» با یک فیلم کمدی جدید می‌آید

بازیگر مشهور «پول پارتی» با یک فیلم کمدی جدید می‌آید
پردیس احمدیه که امسال در فیلم کمدی رمانتیک «پول پارتی» به ایفای نقش پرداخت، در یک فیلم کمدی اجتماعی به نام «دو روز دیرتر» به کارگردانی اصغر نعیمی هم بازی کرده تا در این ژانر تجربه‌ای دیگر به کارنامه‌اش اضافه کند.
کد خبر: ۲۴۷۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

زی‌سان: پردیس احمدیه که با بازی در سریال «پوست شیر» در کانون توجه قرار گرفت، سال گذشته دو فیلم اجتماعی «لامینور» و «مجبوریم» را بر پرده سینما‌ها داشت و حالا در دو فیلم کمدی به ایفای نقش پرداخته است.

یکی از این فیلم‌ها «پول پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی است که مدتی پیش خبر تولید آن رسانه‌ای شد و حالا از دیگر فیلم کمدی این بازیگر با نام «دو روز دیرتر» رونمایی شده است.

«دو روز دیرتر» تازه‌ترین ساخته سینمایی اصغر نعیمی است که براساس فیلمنامه‌ای از رضا مقصودی و حمید اکبری خامنه به نگارش در آمده است.

این فیلم با موضوع فرزندآوری و ازدیاد جمعیت تولید شده و داستان آن درباره زوج جوانی به نام‌های «سهیل» و «مریم» است که سودای مهاجرت دارند، علیرغم توصیه‌های پدر و مادر مریم از فرزندآوری خودداری می‌کنند. تا اینکه پدر مریم تصمیم می‌گیردمبلغی که ازخواهرش به ارث برده را بین نوه‌هایش تقسیم کند. سهیل و مریم که برای مهاجرت نیاز به پول دارند تصمیم می‌گیرند بچه دار شونداما فوت ناگهانی غلامحسین محاسبات آن‌ها را برهم می‌زند.

پردیس احمدیه نقش «مریم» و سینا مهراد نقش «سهیل» را در فیلم «دو روز دیرتر» ایفا کرده‌اند. فرهاد آئیش، گوهر خیر اندیش، کمند امیر سلیمانی، سید جواد یحیوی، سیاوش چراغی پور، محمد فیلی و علیرضا داوود نژاد هم در کنار آن‌ها ایفاگر دیگر نقش‌های اصلی فیلم هستند.

سید جمال ساداتیان به عنوان مشاور تهیه‌کننده، مرتضی هدایی (مدیر فیلمبرداری)، میثم مولایی (تدوین)، مسعود سخاوت دوست (اهنگساز) و عباس عباسی (طراح چهره پردازی) در این پروژه سینمایی حضور دارند.

بنیاد فرهنگی روایت فتح سرمایه‌گذار اصلی فیلم سینمایی «دور روز دیرتر» است که در تولید این فیلم با بنیاد سینمایی فارابی و موسسه بهمن سبز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مشارکت دارد.

منبع: فیلم نیوز

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون