فؤاد ایزدی کارشناس میزگرد سیاسی صدا و سیما کیست؟

فؤاد ایزدی کارشناس میزگرد سیاسی صدا و سیما کیست؟
فؤاد ایزدی یکی از سه کارشناس برنامه میزگرد سیاسی است، در واقع می‌توان نزدیک به تفکر چهره‌هایی، چون زاکانی و سعید جلیلی، نامزد‌های اصولگرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دانست
کد خبر: ۲۴۵۸۸
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

فؤاد ایزدی که به عنوان کارشناس و تحلیلگر حوزه سیاست خارجی در برنامه‌های صدا و سیما حضور می‌یابد، با ادعا‌های جنجالی خود درباره آمریکا شناخته شده است. او این روز‌ها کارشناس برنامه میزگرد سیاسی نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

او زمانی که ۱۶ سال سن داشت به آمریکا مهاجرت کرد و در دانشگاه هیوستون به تحصیل پرداخت. ایزدی مدرک کارشناسی اقتصاد را دریافت کرد و سپس در مقطع فوق لیسانس به تحصیل در رشته مطالعات ارتباط جمعی در همان دانشگاه پرداخت. او در نهایت دکترای رشته ارتباط جمعی را از دانشگاه لوئیزیانا امریکا گرفت.

او در سال ۱۳۹۲ به عضویت شورای راهبردی سیاست خارجی کشور درآمد و اکنون دانشیار گروه مطالعات آمریکا دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران است.

فؤاد ایزدی کتاب‌ها و مقالاتی نیز درباره مطالعات آمریکا و دیپلماسی عمومی و سیاست خارجه ایالات متحده تالیف کرده است.

فؤاد ایزدی کارشناس میزگرد سیاسی صدا و سیما کیست؟

او را که یکی از سه کارشناس برنامه میزگرد سیاسی است، در واقع می‌توان نزدیک به تفکر چهره‌هایی، چون زاکانی و سعید جلیلی، نامزد‌های اصولگرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دانست. ایزدی این نگاه خود را پنهان هم نکرده، آن‌چنان که در روز جمعه ۲۵ خرداد که سعید جلیلی مهمان میزگرد سیاسی بود، با طرح سوالی جانبدارانه از او پرسید: «چرا آمریکا، اسرائیل و رسانه‌های ضدانقلاب از پیروزی شما ناراحتند؟»

آقای ایزدی در طول سالیان اظهارات جنجالی زیادی داشته است. او تیرماه گذشته در برنامه «فرامتن» شبکه افق درباره نقش پوشش زنان در جلوگیری از تعرض جنسی به آنها مدعی شد «رستوران‌هایی در آمریکا وجود دارد که برای استخدام زنان سایز بخش‌های به‌خصوصی از بدن آنها را معیار قرار می‌دهند.»

او همچنین سال گذشته در برنامه «شیوه» شبکه چهار ادعا کرد که اساتید آمریکایی مقالات خود را عصر و شب و پس از آنکه «سری به خمره می‌زنند» نگارش می‌کنند.

منبع: روزیاتو

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون