همه‌چیز درباره سریال «در انتهای شب»، از بازیگران و زمان پخش تا خلاصه داستان

همه‌چیز درباره سریال «در انتهای شب»، از بازیگران و زمان پخش تا خلاصه داستان
در انتهای شب که از همان ابتدای انتشار مورد استقبال قرار گرفت، به مشکلات اجتماعی که جامعه امروز با آن درگیر است، می‌پردازد.
کد خبر: ۲۲۷۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

سریال «در انتهای شب» در ژانر درام و اجتماعی تولید شده است. نویسنده و کارگردان این سریال آیدا پناهنده است که امیدوار است در انتهای شب بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سریالی باشد که نوشته است.

خلاصه داستان سریال «در انتهای شب»

در خلاصه داستان این سریال فقط یک جمله آمده «دیگه دیره واسه خاطره ساختن...»، اما ما در وب‌سایت سیبما می‌خواهیم جزئیات بیشتری از این سریال را به شما بگوییم.

داستان مربوط می‌شود به یک زوج به نام‌های بهنام و ماهی. آنها دو شخصیت کاملاً متفاوت دارند و در بعضی از موارد بسیار مهم خانوادگی نمی‌توانند به توافق برسند. به نظر می‌رسد که نظرات ماهی بیشتر در خانواده اعمال می‌شود و بهنام از این موضوع بسیار ناراحت و خسته شده است.

آنها برای خانه‌دارشدن، تصمیم می‌گیرند از مرکز شهر به خارج از شهر بروند تا بتوانند خانه بخرند. این تصمیم برای آنها فشار‌های روانی و اقتصادی زیادی را ایجاد می‌کند؛ به طوری که مجبورند سه ساعت زودتر از خواب بیدار شوند تا به محل کارشان برسند.

این ماجرا ۵ ماه ادامه پیدا می‌کند و روزی بهنام اشتباهی به جای اتوبوس شرکت‌واحد سوار یک سرویس نظامی می‌شود. این موضوع برای او یک دردسر بزرگ ایجاد می‌کند به طوری که فکر می‌کنند او یک جاسوس است. در همان زمان ماهی و فرزندشان، دارا، نیز در یک فشار سخت قرار می‌گیرند؛ چون فکر می‌کنند بهنام گم شده است.

پس از پیداشدن بهنام، او همه چیز را گردن همسرش ماهی می‌اندازد و این دعوای خانوادگی منجر به یک طلاق عاطفی می‌شود و در نهایت، آنها پس از ۴ ماه می‌خواهند از یکدیگر جدا شوند.

توجه داشته باشید که تماشای این سریال برای افراد کمتر از ۱۷ سال مناسب نیست.

همه‌چیز درباره سریال «در انتهای شب»، از بازیگران و زمان پخش تا خلاصه داستان

بازیگران در انتهای شب

سریال در انتهای شب از آن دسته سریال‌هایی است که بازیگران زیادی را در این پروژه درگیر نکرده است. در فهرستی که فیلم‌نت از بازیگران این سریال منتشر کرده است، فقط اسامی پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین دیده می‌شود. اسامی دیگر بازیگران در مطلب زیر آمده است. 

فهرست کامل بازیگران سریال در انتهای شب:

پارسا پیروزفر

هدی زین‌العابدین

رضا بهبودی

پدرام شریفی

مهسا کرامتی

ژیلا آل‌احمد

شیرین آقاکاشی

علیرضا آقاخانی

سریال در انتهای شب چند قسمت است؟

یکی از سوالات پرتکرار که راجع به این سریال جدید فیلم‌نت پرسیده می‌شود، این است که در انتهای شب چند قسمت است؟ طبق اطلاعاتی که داریم این سریال در ۹ قسمت تولید شده است و یک سریال کوتاه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد این سریال از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و همچنین داستان جذابی دارد که در ۹ قسمت می‌توانیم یک سریال پرمحتوا را مشاهده کنیم.

زمان پخش سریال در انتهای شب 

سریال در انتهای شب، جمعه هر هفته ساعت ۱۲:۰۰ منتشر می‌شود. شما برای تماشای این سریال می‌توانید به پلتفرم فیلم‌نت مراجعه کنید.

منبع: انتخاب

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون