ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار مقابل گل‌گهر؛ سورپرایز احتمالی نکونام در ترکیب

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار مقابل گل‌گهر؛ سورپرایز احتمالی نکونام در ترکیب
استقلال احتمالا امروز با کمترین تغییر ممکن وارد زمین خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۱۴۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵

 استقلال امروز در دیداری حساس در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف گل‌گهر خواهد رفت. دیداری که در آن نیاز مبرمی به پیروزی دارد.

ترکیب استقلال در این بازی بعید است دچار تغییر جدی شود و جز در یک پست، احتمالا همان نفرات اصلی بازی مقابل نساجی به میدان خواهند رفت.

درون دروازه حسینی خواهد ایستاد، ۵ بازیکن خط هافبک ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جلال‌الدین ماشاریپوف و صالح حردانی هستند و در نوک پیکان خط حمله محمدی و بلانکو بازی خواهند کرد.

تنها علامت سوال در ترکیب استقلال احتمالا حضور مرادمند و سهرابیان در خط دفاعی است که هر دو مدتی مصدوم بودند، اما حالا شرایط بازی دارند. در بازی قبل چشمی به همراه سیلوا و سلیمی در زمین حضور پیدا کرد. حالا در بازی امروز، اما نفرات کنار وی علامت سوال هستند.

اگر نکونام نخواهد به ترکیب موفق خود در زمینه ثبت کلین شیت دست بزند، بازی هم همان نفرات بازی می‌کنند. در غیر این صورت اگر بخواهد نیروی تهاجمی بیشتری در ضربات ایستگاهی داشته باشد احتمالا سیلوا از ترکیب خارج می‌شود، زیرا او در ضربات ایستگاهی کمتر موقعیت گل پیدا می‌کند و اصولا بازیکن فرصت‌طلبی برای گلزنی نیست، اما سهرابیان و مرادمند اینگونه هستند و سابقه گلزنی هم دارند.

در نهایت باید دید استراتژی جواد نکونام برای این بازی چیست و او چه نفراتی را از ساعت ۲۰:۰۰ به زمین خواهد فرستاد.

منبع: برنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون