همه چیز درباره سریال بدل؛ از معرفی بازیگران تا ساعت پخش و ساعت بازپخش و تکرار

همه چیز درباره سریال بدل؛ از معرفی بازیگران تا ساعت پخش و ساعت بازپخش و تکرار
پخش سریال «بدل» که در پی سانحه سقوط بالگرد و عزای عمومی متوقف شده بود، از امشب از شبکه سه سیما از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۲۲۰۱۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

زی‌سان: پخش سریال «بدل» که در پی سانحه سقوط بالگرد و عزای عمومی متوقف شده بود، از امشب_پنجم خرداد_ از شبکه سه سیما از سر گرفته می‌شود؛ همچنین پخش دیگر سریال‌های تلویزیون از جمله «رخنه»، «پشت پرده» و سریال «آقای قاضی» در تلویزیون از سر گرفته می‌شود.

خلاصه داستان سریال بدل

این سریال شخصی به‌نام رضا عطاران و زندگی افراد ساکن در یک محله است. سریال بدل زندگی خانواده‌ای که از قدیم، نسل‌به‌نسل به شغل عطاری مشغول هستند را نشان می‌دهد. این خانواده با تغییر و تحول در شیوه زندگی مردم در دنیای امروز با چالش‌هایی روبه‌رو شده‌اند.

همه چیز درباره سریال بدل؛ از معرفی بازیگران تا ساعت پخش و ساعت بازپخش و تکرار

سریال بدل یک قصه خانوادگی

رضا نصیری، تهیه کننده سریال بدل است که پیش از این برنامه‌ها و فیلم‌هایی مثل کودک شو، ماجراجویان، تهمتن، ماه منیر، سرآشپز و رقابت بزرگ را برای تلویزیون تهیه کرده است.

این تهیه کننده درباره سریال تازه اش به جام جم می‌گوید: داستان سریال مثل کار‌های قبلی آقای مسعودی حول محور یک خانواده و محلی است که در آن زندگی می‌کنند. همچنین ماجرا‌هایی که میان اهالی محل و این خانواده می‌گذرد را نیز در سریال خواهیم دید.

وی درباره بازیگران هم توضیح می‌دهد: شهرام قائدی، پریسا مقتدی، داریوش سلیمی، محمد حاجی زاده، ساعد هدایتی، ابوالفضل رجبی، ماهان عبدی و... جزو بازیگران سریال هستند.

محورقصه خانواده‌ای به نام عطاران است که شهرام قائدی نقش پدرخانواده (مسلم) و خانم مقتدی نقش مادر خانواده (عزت) را برعهده دارند. آنها سه فرزند دارند که قصه بیشتر حول پسر بزرگ شان رضا (بابازی عرفان آصفی) و اتفاقاتی که میان او و دوستش و بقیه اهالی محل می‌افتد، می‌گذرد. آوا رزازان هم نقش رعنا، دختر خانواده عطاران را برعهده دارد.

این تهیه کننده ادامه می‌دهد: حال وهوای کار، حال وهوای کار‌های طنزی است که آقای مسعودی پیش از این نوشته و کارگردانی کرده اند؛ مثل بزنگاه، سه در چهار و سه دونگ سه دونگ. نقش خانواده در این سریال برجسته است. همچنین شاهد روابط میان همسایه‌ها و هم محله ای‌ها هستیم که این روز‌ها کمی فراموش شده است. به واسطه پرداختن به همین روابط، بدل فضای گرم و شیرینی دارد.

همه چیز درباره سریال بدل؛ از معرفی بازیگران تا ساعت پخش و ساعت بازپخش و تکرار

بازیگران سریال بدل

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

ساعت پخش و تکرار سریال بدل

در ۲۶ قسمت هر شب حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. تکرار این سریال فردای همان روز در ساعات ۱ بامداد، ۸:۳۰ و ۱۴ بازپخش خواهد شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون