رئیسی را در قم قربانی احمدی‌نژاد نکنید!

رئیسی را در قم قربانی احمدی‌نژاد نکنید!
همزمان با سفر رئیس جمهور به قم عده‌ای دست به کار شده‌اند تا بار دیگر شرکت کیسون را به نوایی برسانند و داغ مردم قم را تازه کرده و نمک به زخم آن بپاشند.
کد خبر: ۱۹۸۹۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴

همزمان با سفر رئیس جمهور به قم عده‌ای دست به کار شده‌اند تا بار دیگر شرکت کیسون را به نوایی برسانند و داغ مردم قم را تازه کرده و نمک به زخم آن بپاشند.

همه کارشناسان حمل و نقل اتفاق نظر دارند که پروژه مونوریل در قم یک خطای فاحش مدیریتی است که بدون کار کارشناسی در مسیری طراحی و اجرایی شده است که کمترین جابجایی مسافر را در شهر قم حتی برای آینده دور دارد و به واسطه هزینه‌بر بودن احداث و به ویژه نگهداری مونوریل، بار مضاعفی را برای همیشه بر دوش مردم قم تحمیل می‌کند.

به گزارش ۱۹ دی آنلاین، همزمان با سفر رئیس جمهور به قم عده‌ای دست به کار شده‌اند تا داغ مردم قم را تازه کرده و نمک به زخم آن بپاشند.

یک دهه پیش برخی مسئولین قم تحمیل مونوریل به قم را پذیرفتند با این منطق که «مفت باشد کوفت باشد» ولی بعد‌ها که متوجه شدند مردم اصفهان، شیراز و مشهد به واسطه هزینه‌های هنگفت نگهداری مونوریل دست رد به سینه احمدی‌نژاد زده‌اند، فهمیدند اغفال شده‌اند.

این روز‌ها دو گروه به واسطه نفوذی که در دولت دارند در پی این هستند به هر قیمتی مونوریل را اجرا کنند. یک عده که کاسبان مونوریل‌اند، عده دیگر مدیران وامدار احمدی‌نژادند که حیات سیاسی خود را مدیون ایشان می‌دانند و در پی ادای دین خود به هر قیمتی شده حتی قربانی کردن اعتبار رئیسی هستند تا باعث خوشنودی احمدی‌نژاد را فراهم نمایند.

در ماه‌های گذشته این عده برای اینکه مسیر اجرای مونوریل را راحت‌تر فراهم کنند تصمیم گرفتند مطالعه جدیدی بر روی این پروژه توسط شرکتی که خودشان قبول دارند انجام شود. به این ترتیب اشکال عمده این پروژه که مغایر بودن با طرح جامع حمل و نقل شهری و بیهوده بودن طرح می‌باشد را با پوشش علمی برطرف نمایند. ولی شرکتی که از ناحیه این عده مطالعه کرده بود دوباره بر نادرست بودن اجرای مونوریل تأکید کرده و اجرای خط دوم مترو را به صلاح مردم و شهر قم دانسته است.

متأسفانه معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار قم مطالعه جدید را هم کنار گذاشته و با تهدید شهردار و شورای شهر خواستار اجرای مونوریل به هر قیمتی، آن هم با بودجه شهرداری قم شده‌اند.

آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردم که قسم یاد کرده است که منافع مردم را بر منافع افراد و شرکت‌ها ترجیح دهد امروز که مهمان مردم قم است نباید اجازه دهد با حیثیت دولتش عده‌ای بازی کنند. برای ایشان زیبنده نیست که در سفر ایشان در اذهان مردم قم خاطره ناگواری ثبت شود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون