راز‌هایی که مردان متأهل باید آن را بدانند

راز‌هایی که مردان متأهل باید آن را بدانند
یک زن به دریافت عاشقانه چند شاخه گل، هدایای کوچک و ابراز عشق‌های بی شمار شوهرش، عشق می‌ورزد. یک زن هرگز از ابراز عشق‌های مرد زندگیش خسته نخواهد شد. به زبان آوردن دوستت دارم موجب می‌شود که زن به عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و آن را احساس کند.
کد خبر: ۱۹۸
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

زی‌سان: یک زن به دریافت عاشقانه چند شاخه گل، هدایای کوچک و ابراز عشق‌های بی شمار شوهرش، عشق می‌ورزد.

یک زن هرگز از ابراز عشق‌های مرد زندگیش خسته نخواهد شد. به زبان آوردن دوستت دارم موجب می‌شود که زن به عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و آن را احساس کند.

-زمانی که مرد به زنش چند شاخه گل تقدیم می‌کند و یا یادداشت‌های عاشقانه اش را نثارش می‌دارد، به آن زن اجازه می‌دهد تا بداند تا چه اندازه منحصر بفرد است.

-وقتی زنی عاشق می‌شود، احساس زیبایی و زنانگی در او به چندین برابر می‌رسد.

-نوازش یک زن به او قدرت و انگیزه برای زندگی کردن می‌بخشاید.

-یک زن همیشه دوست دارد از عشق همسرش نسبت به خودش مطمئن شود.

-پیش از اینکه زنی قادر به احساس عمیق برقراری رابطه جسمانی باشد، به احساس عشق، نوازش و ملاطفت نیاز دارد.

-زنان ابتدا کیمیای روح و عاطفه را احساس می‌کنند و بعد به کیمیای جسم پی می‌برند.

-لحظاتی که مرد، دست‌های زنش را در دست می‌گیرد و او را لمس می‌کند، لحظاتی هستند که زن به آن‌ها عشق می‌ورزد.

-هدف یک زن در برقراری رابطه جسمانی، شور شهوانی نیست. بلکه مقصود او لذت بردن از صمیمیت، عشق و ملاطفت در کنار شور جسمانی است.

-هنگامی‌که زنی بداند فقط اوست که راه به قلب شریک زندگیش دارد، در عرش سیر خواهد کرد.

-یک زن هرگز مشکلاتش را دسته بندی نمی‌کند، در صورتی که زمانی که غمگین و ناراحت باشد، تمامی‌مشکلاتش از کوچک و بزرگ به دلش هجوم می‌آورند.

-یک زن هنگامی‌سکوت می‌کند که درد‌های نهفته در دلش بسیار عمیق است و یا اینکه به مردش آنقدر اعتماد ندارد که سخن دل با او بگوید.

-وقتی مردی با دلسوزی و توجه به مشکلات زن گوش می‌سپارد و از ارائه راه حل می‌پرهیزد، احساس عشق و بلوغ را در او دو چندان می‌کند.

-مردان و زنان در برابر فشار‌های عصبی واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند. دراینگونه مواقع زن نیازمند نزدیکی و درک طرف مقابلش می‌باشد، در صورتی که مرد به تنهایی احتیاج دارد.

-هنگامی‌که اظهارات و اعمال زنی بیهوده تلقی می‌گردد، او برای مطرح شدن شروع به ابراز نظریات مخالف و عدم توافق می‌کند.

-به جرأت می‌توان گفت به جز در موارد انگشت شماری، هیچ چیز بیش از سخن گفتن علیه یک زن به او آسیب نمی‌رساند.

-زن درست مثل یک موج است، به هنگامی‌که عشق در قلبش به ظهور می‌نشیند، اعتماد به نفسش در حرکتی مواج به اوج می‌رسد.

-هنگامی‌که موج احساسات یک زن به اوج می‌رسد، به هیچ عنوان محدودیتی در ارائه عشق نمی‌بیند.

-مرد‌ها همواره باید بدانند که هر گاه زنی رنج و عصبانیت خود را بیرون بریزد و آشکار نماید، احساس آسایش و آرامش بیشتری می‌کند.

-این نکته را به خاطر بسپارید که هر گاه زنی در اوج فوران خشم و غم قرار گرفته باشد، به هیچ عنوان تقصیری را به گردن نمی‌گیرد.

-وقتی زنی از موضوعی می‌رنجد، مرد باید ضمن همدردی با او نشان دهد که برای غم او نگران است، سپس سکوت اختیار کند تا آن زن بتواند احساس همدردی اش را حس کند.

-دردناک‌ترین مسائل برای بعضی از زنان، عدم پذیرش، قضاوت نادرست و ترک شدن است، چراکه امکان دارد این باور‌ها در عمق ضمیر ناخودآگاهشان آنان را به سوی این تصور نادرست سوق دهد که لیاقتشان بیش از این نیست.

-ماهیت یک زن، درخواست تأیید امور است.

-در صورتی که مردی در مقابل پیشنهاد‌های یک زن از خود مقاومت نشان دهد، زن با این حال که مفهوم این مقاومت را درک می‌کند، اما هیچ گونه توجهی به آن نشان نمی‌دهد. ولی در این زمان احساس می‌کند که مرد به او احترام نمی‌گذارد.

-بسیاری از زنان به این علت که نمی‌خواهند کسی ایشان را نیازمند بداند، نیازهایشان را انکار می‌کنند.

-حتی در صورتی که زنی بپندارد نیاز‌ها و خواسته هایش برآورده نخواهند شد، اجتناب از بیان آن‌ها و قصد انجام دادن تمام کار‌ها به تنهایی، اشتباه بزرگی است.

-یک زن باید بیاموزد که چطور نیاز‌ها و تمایلات خود را بدون نکوهش و یا تزلزل ابراز دارد و این نکته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

-امروزه بسیاری از زنان از اینکه عشق می‌ورزند، اما در عوض چیزی دریافت نمی‌کنند، رنج می‌کشند، آنان به دنبال وقفه‌ای می‌گردند تا در این زمان تنها به خود بیندیشند و توجه کنند و در خلال آن وجودشان را بهتر کنکاش و کشف کنند.

-یک زن جوان در اوج جوانی مایل است برای برآوردن تمایلات شریک زندگیش خودش را فدا کند.

-یک زن بطور ذاتی از توانایی نامحدودی در شاداب ساختن دیگران برخوردار است. اما وقتی آن زن لبخند می‌زند، لبخندش به این معنا نیست که در اوج شادابی و خوشحالی قرار دارد.

-همیشه زنان به همان اندازه‌ای که در توان دارند، بخشش می‌کنند و در این زمان به خاطر می‌آورند هنگامی‌که آنان به بخشش نیاز داشتند، تا حدودی کمتر از این اندازه، به ایشان بخشیده شده است.

-اغلب زنان با آنچه همسرشان می‌خواهد به راحتی موافقت می‌کنند، اما این کار به این معنا نیست که خواسته همسرشان دقیقا همان باشد که آنان می‌خواهند.

-یک زن، هرگز به کار‌های خودش و همسرش امتیاز نمی‌دهد، بلکه شوهرش را آزاد می‌گذارد و تصور می‌کند او نیز به همین ترتیب آزادش گذاشته است.

-وقتی زنی به ثبت امتیازات می‌پردازد، ممکن است موضوع بسیار کوچکی در نظرش به اندازه امری بسیار بزرگ به شمار آید. پس امکان دارد یک شاخه گل سرخ بتواند برای شما امتیازات فراوانی به همراه داشته باشد.

جملاتی که مردان باید بیشتر استفاده کنند!

اگر از آن دسته مرد‌هایی هستید که فکر می‌کنند، جملات اهمیتی ندارد و تنها چیزی که مهم است درون شماست، کاملا در اشتباهید. تا زمانی که با این احساسات درونی تان جمله‌ای نسازید و همسرتان را از آن‌ها با خبر نکنید، هیچ اتفاق خوبی در زندگی مشترک تان نخواهد افتاد. اگر هم از اهمیت این جملات باخبرید، اما نمی‌دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه‌ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشنا‌تر شوید. باید باور کنید که دنیای ذهنی زنان و مردان تفاوت زیادی دارد و اگر می‌خواهید همسرتان را خوشحال کنید باید به دنیایش وارد شوید و او را به شیوه خودش آرام و شاد کنید.

● چقدر زیبایی

زن‌ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آن‌ها بگویید که چه چهره زیبایی دارند. حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از این که گمان کند در نظر شما این طور به نظر می‌رسد، احساس غرور خواهد کرد. البته بی گدار به آب نزنید و بدون آن که برای حرف تان دلیلی داشته باشید او را ستایش نکنید. چون درست در زمانی که به همسرتان می‌گویید، چقدر زیبا هستی او دلیل شما را خواهد پرسید و خواهد گفت از چه نظر؟ پس سعی کنید برای این ادعایتان جزئیاتی را هم مطرح کنید و به این فکر کنید، چه چیز در او زیباتر است و بعد سراغ تعریف کردن بروید.

● تو خیلی خاصی

این که همسر شما بشنود که او فردی بی همتاست و هیچ زن دیگری نمی‌توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، یک حس فوق العاده به او می‌دهد. زن‌ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه‌های دیگری که شاید همسرشان به آن‌ها برای ازدواج درنظر داشته فرق می‌کنند و آن‌ها ویژگی‌هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن‌های دور بر هم وجود ندارد. شما باید این خاص بودن را به او گوشزد کنید و بگویید که کدامیک از ویژگی‌های همسرتان بیش از دیگر ویژگی ها، شما را تحت تاثیر قرار داده. این موضوع نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی شما را به او می‌دهد بلکه باعث می‌شود که او تمرکز بیشتری روی ویژگی‌های مثبتش داشته باشد و برای پررنگ کردن شان تلاش کند. زن‌ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که پر از صفات مثبت هستند و این که همسرشان به دلیل همین صفات به آن‌ها افتخار می‌کند.

● با تو بودن بی نظیر است

زن‌ها دوست دارند، همسرشان به رابطه‌ای که دارد افتخار کند و به دلیل آرامشی که در این رابطه دارد هم از آن‌ها قدردانی کند. این قدردانی ممکن است به شکل‌های مختلفی صورت بگیرد. مثلا وقتی مردی زودتر از سر کار می‌آید و به همسرش می‌گوید، دوست داشتم امروز بیشتر کنار تو باشم یا این که دوست دارم وقتم را بیشتر با تو بگذرانم و باقی مانده کارهایم را هم کنار تو انجام دهم می‌تواند یک حس فوق العاده را در زنان ایجاد کند. با شنیدن این قدردانی‌ها زن برای بیشتر درک کردن همسرش تلاش خواهد کرد و برای این که همسرش در ساعات بیشتری که در خانه است آرامش داشته باشد و این اتفاق را تکرار کند، مصمم‌تر خواهد شد. آن‌ها از این تصور که مردشان دوست دارد ساعتی از روز را تنها کنار او و تنها برای استفاده از وقت ۲نفره شان مشخص می‌کند بیش از هر چیزی خوشحال می‌شوند.

● دوستت دارم

اگر می‌خواهید همسرتان از این که دوستش دارید مطمئن شود چاره‌ای جز گفتن این حرف ندارید، اما مهمتر از گفتن این حرف‌ها عملکرد شماست. زن‌ها دوست دارند عشقتان را با کار‌های تان نشان دهید. دادن یک شاخه گل، یک هدیه بی مناسبت، پیامک‌های احوالپرسی طول روز و خیلی کار‌های ساده دیگر می‌تواند تاثیر خاصی روی رابطه شما بگذارد و این زندگی را در چشم همسرتان افتخار آمیزتر کند، اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، شما باید مراقب تمام حرف‌هایی که میان تان رد و بدل می‌شود باشید و فکر نکنید کلمات تاثیر چندانی ندارند. مهمتر از همه این که باید مراقب قول‌هایی که به همسرتان می‌دهید باشید. گرچه پاسخ مثبت شما به خواسته‌های همسرتان می‌تواند او را خوشحال کند، اما عمل نکردن به وعده‌های کوچک و بزرگ تان مشکل را چند برابر خواهد کرد و تاثیری منفی روی نگاه همسرتان به شما و رابطه خواهد گذاشت.

● متأسفم

برای زن‌ها مهمترین اتفاقی که می‌تواند بعد از یک دعوا یا دلخوری پیش بیاید، شنیدن عذرخواهی مردشان است. آن‌ها دوست دارند تأسف واقعی شما را ببینند و بعد از این دلخوری‌ها مورد دلجویی قرار گیرند. غرورتان را کنار بگذارید و اگر اشتباه کرده اید قبل از توضیح دادن دلایلتان از او عذر خواهی کنید. این که شما بدون گفتن این که پشیمانید شروع به توضیح دادن و دلیل تراشی کنید می‌تواند ناراحت کننده‌ترین واکنش بعد از دعوا برای یک زن باشد. پس اگر نمی‌خواهید اوضاع را از این که هست خراب‌تر کنید با یک جمله‌ای که از ته دل می‌گویید همه چیز را رو به راه کنید؛ بگویید: ببخشید و متأسفم!

● همه چیز را درست می‌کنم

حتی اگر یک سوپرمن نباشید باید بتوانید به همسرتان اطمینان دهید که همه چیز تحت کنترل است و تا زمانی که در کنارش هستید نمی‌گذارید زندگیتان را چیزی تهدید کند. گرچه شما با رفتارهایتان باید این اطمینان را در او ایجاد کنید، اما در لحظاتی که او از ته دل غمگین است و احساس اضطراب می‌کند باید این جمله جادویی را به کار ببرید و به او آرامش دهید. اگر فکر می‌کنید فراهم کردن امکانات زندگی برای شاد کردن همسرتان کافی است اشتباه می‌کنید. ایجاد احساس آرامش و اطمینان و گاهی بیان کردن این جملات او را بسیار آرامتر و اعتمادش به زندگی مشترکتان را هم بیشتر خواهد کرد.

● بیا صحبت کنیم

اگر همسرتان مدتی است که ناراحت یا پریشان است، اما توضیحی در این مورد به شما نمی‌دهد، باید خودتان پیشقدم شوید. شاید او مشکل بزرگی دارد که گفتنش برایش آسان نیست و شاید هم منتظر جرقه‌ای از طرف شماست. یادتان نرود که هیچ ناراحتی بی دلیل نیست و این که شما از کنار این پریشانی‌ها بگذرید و آن‌ها را جدی نگیرید، می‌تواند همسرتان را ناراحت‌تر از آنچه هست کند و حتی گاهی زندگی مشترکتان را هم زیر سؤال ببرد. پس بعد از هر دلخوری که بینتان پیش می‌آید یا حتی زمانی که می‌بینید رفتار همسرتان تغییر کرده، اما دلیلش را نمی‌دانید، به او پیشنهاد گفتگو دهید و حتی اگر از این گفتگو طفره رفت برایش توضیح دهید که شنیدن حرف‌ها و احساساتش چقدر برای شما اهمیت دارد و چقدر برای بهتر کردن زندگی مشترکتان اشتیاق دارید.

هشت دلیـل برای خـوشحالی بیشتـر خانـم‌ها

زنان می‌گویند مغز مرد‌ها تک بعدی است، اما خانم‌ها می‌توانند در یک لحظه به مسائل بی شماری فکر کنند. محققان هم این ادعا را تأیید می‌کنند و می‌گویند توانایی زنان در مهارکردن استرس، به آن‌ها اجازه می‌دهد که با یک دست چند هندوانه بردارند. محققان معتقدند زن‌ها طبیعتی آرام دارند.

۱. با استرس بهتر کنار می‌آیند

بررسی‌های پژوهشگران هم نشان می‌دهد هورمون استروژن، به زن‌ها کمک می‌کند تا اثر احساسات منفی را بر مغزشان کمتر کنند. از طرف دیگر، زن‌ها می‌توانند درست در لحظه فاجعه، به دنبال راهی برای خلاص شدن از آن بگردند، درحالی که مرد‌ها درست در لحظه‌های حساس زندگیشان، در مشکلات غرق می‌شوند و قدرت بیرون آمدن از آن را از دست می‌دهند.

۲. راننده‌های با احتیاط تری هستند

حتما برای شما هم پیش آمده که به خاطر زن بودن در خیابان‌های شهر مورد سرزنش قرار بگیرید و به خاطر فشار نگاه مرد‌های راننده، از پس پارک کردن در یک خیابان شلوغ برنیایید. اما محققان می‌گویند بهتر است هنگام مواجه شدن با چنین فشاری، به قابلیت قبلیتان در مهارکردن استرس متوسل شوید و این نگاه‌ها را نادیده بگیرید؛ چراکه پژوهش‌ها ثابت کرده اند که زنان "لااقل در محدوده شهر" راننده‌های بهتری هستند. به نوشته تودی نیوز، محققان می‌گویند، زن ها، به ویژه آن‌هایی که در سنین ۱۷تا ۲۵ سالگی به دنیای راننده‌ها پا می‌گذارند، یک سر و گردن از مرد‌ها راننده ترند، سریع تر، اما مطمئن‌تر می‌رانند، آدرس را بهتر پیدا می‌کنند و در شرایط ناگهانی، بموقع ترمز می‌گیرند. پس به رانندگی خودتان اعتماد داشته باشید و از طعن و کنایه‌های مرد‌های اطرافتان نترسید.

۳. مدیران تواناتری هستند

درحالی که بسیاری از سازمان ها، برای استخدام کارمندان زن محدودیت‌هایی را در نظر می‌گیرند، محققان می‌گویند که این محدودیت ها، دلیل شکست شرکت‌های مردسالارند. چراکه براساس یافته‌های آنها، زنان در مدیریت کسب وکار از مرد‌ها تواناتر هستند.

به نوشته فوربس، پژوهشگران می‌گویند زنان در مقایسه با مرد‌ها در شرایط یکسان از بخش‌های بیشتری از مغز خود استفاده می‌کنند و با انعطاف بیشتری فکر می‌کنند. گرچه آمار و بررسی‌های مختلف نشان می‌دهد که زنان با تجربه در محدوده سنی ۵۰ تا ۷۰ سالگی مدیران بهتری هستند، اما محققان به صاحبان شرکت‌ها توصیه می‌کنند در تیم شان نیرو‌هایی از هر دو جنس داشته باشند و به زنان خلاق و چند بعدی، اجازه مدیریت این نیرو‌ها را بدهند.

توانایی زن‌ها تنها به رهبری ادارات محدود نمی‌شود؛ محققان می‌گویند زن‌ها گذشته از نشان دادن راه درست در دنیای اقتصاد، حتی در خیابان هم بهترین و کوتاه‌ترین راه را به گمشده‌ها معرفی می‌کنند. درحالی که مرد‌ها هنگام پاسخ دادن به عابر‌های گمشده، گیج می‌شوند و فورا اولین مسیری را که به ذهنشان می‌آید بیان می‌کنند، اما زن‌ها پس از شنیدن چنین سؤال هایی، کمی فکر می‌کنند و با کمک ذهن تحلیل گر خود، بهترین نشانی را به گمشده‌ها معرفی می‌کنند.

۴. حافظه بهتری دارند

از همسرتان بخواهید این ادعای محققان را بخواند: "زنان به ندرت آنچه را که می‌بینند و می‌شنوند فراموش می‌کنند". گرچه بهتربودن حافظه یک مزیت زنانه است، اما چنین قابلیتی، می‌تواند گاهی دعوا‌های زناشویی به ظاهر تمام شده را به بحران‌هایی ابدی تبدیل کند.

به گزارش ساینس دیلی، پژوهشگران می‌گویند نه تنها زنان ۵ درصد بهتر از مرد‌ها چهره‌ها را به خاطر می‌سپارند، بلکه در یادآوری اطلاعات ۹/۵ مرتبه کمتر از مرد‌ها اشتباه می‌کنند. محققان می‌گویند حافظه جادویی زن‌ها باعث می‌شود کمتر از همسران فراموشکارشان و یا لااقل دیرتر از آن‌ها به بیماری آلزایمر دچار شوند. شاید به همین دلیل است که مرد‌ها همسرانشان را به کینه توزی متهم می‌کنند و انتظار دارند بعد از تنش‌های زندگی مشترک، مثل خودشان فراموشکار باشند.

۵. بهتر می‌بینند و می‌شنوند

شما و همسرتان بر سر رنگ یک پیراهن توافق ندارید؟ خب، خود را مقصر ندانید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مرد‌ها رنگ‌ها را خوب نمی‌بینند. محققان معتقدند مرد‌ها در تمایز تفاوت‌های ظریف سایه‌های زرد، سبز و آبی با مشکل روبه رو هستند؛ مثلا آقایان فرق زیادی بین رنگ صورتی و گلبهی احساس نمی‌کنند. اما ناتوانی در تشخیص درست رنگ ها، تنها مشکل حواس مردانه نیست؛ چراکه به گزارش دیلی میل، بررسی‌ها ثابت کرده است که مرد‌ها به خوبی زنان نمی‌شنوند و طعم و بو را هم به درستی همسرانشان تشخیص نمی‌دهند.

البته با وجود این یافته ها، باز هم نباید از مرد‌ها ناامید شد، چراکه محققان دریافته اند که مردان در شناسایی جزییات دقیق در تصاویر متحرک مهارت بیشتری دارند و این قابلیتشان را در زمان مشاهده فوتبال در تلویزیون مورد استفاده قرار می‌دهند.

۶. عادلانه‌تر تصمیم می‌گیرند

اگر در رابطه با همسرتان به مشکلی برخورده اید و به دنبال فردی مطمئن برای قضاوت کردن می‌گردید، از میان خانم‌ها چنین داوری را پیدا کنید. چراکه به نوشته ساینس دیلی، محققان ثابت کرده اند که زنان عادلانه‌تر از مرد‌ها قضاوت می‌کنند.

بررسی‌های پژوهشگران در بنگاه‌های اقتصادی نشان می‌دهد که مرد‌ها برای قضاوت کردن، بیشتر به قوانین، مقررات و روش‌های سنتی متوسل می‌شوند؛ درحالی که زنان خودشان را به این معیار‌های کلیشه‌ای محدود نمی‌کنند و در هر موقعیت، با توجه به شرایطی که در آن قرار دارند، قضاوت کرده و تصمیم می‌گیرند. پس از یک مرد انتظار نداشته باشید که پیشفرض‌های ثابت ذهنش را کنار بگذارد و مشکل خاص شما را با راه حلی تازه برطرف کند.

۷. درد را بهتر تحمل می‌کنند

اغلب ما گمان می‌کنیم مرد‌ها در تحمل درد تواناترند و به خاطر حفظ ظاهر قدرتمندشان هم که شده، درد را بروز نمی‌دهند. اما محققان در بررسی هایشان خلاف این فرضیه را ثابت کرده اند. به گزارش وب ام دی، آن‌ها می‌گویند تنها یک زن می‌تواند درست در روزی که دندانش را جراحی کرده، به تکالیف بچه‌ها رسیدگی کند و با وجود درد‌های بدنی بعد از زایمان، از کودکش مراقبت کند. پژوهشگران می‌گویند زنان درد را راحت‌تر تحمل می‌کنند و یا لااقل در یک دوره از زندگیشان، توانایی بیشتری برای مهار کردن دردهایشان دارند.

البته توانایی خارق العاده زنان تنها به تحمل درد‌های جسمانی محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها درد عشق را هم آسان‌تر تحمل می‌کنند. درحالی که زن‌ها گمان می‌کنند با مرد‌های آهنین و بی احساس روبه رو هستند، محققان نظر دیگری دارند.

آن‌ها معتقدند مرد‌ها روز‌های عاشقانه را دیرتر فراموش می‌کنند و با ضربه‌های احساسی دیرتر کنار می‌آیند. از نظر پژوهشگران، مرد‌ها بعد از طلاق به راحتی یک زن زندگی خود را بازسازی نمی‌کنند و شاید به همین دلیل است که با عجله کردن در ازدواج مجدد، برای تسکین دردشان تلاش می‌کنند.

۸. دوستان بهتری هستند

پژوهشگران دانشگاه منچستر می‌گویند زنان رکورد دار دوستی‌های طولانی هستند و رابطه‌های عمیق تری را هم می‌سازند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که زن‌ها از دوستانشان بیشتر حمایت می‌کنند و در روز‌های خوشی و ناخوشی، در کنار آن‌ها می‌مانند. از نظر محققان جنس رابطه در دوستی‌های زنانه و مردانه کاملا متفاوت است و نه تنها عمق بیشتری دارد، بلکه عقلانی‌تر هم هست.

برای زنان مهم نیست که در شهری کوچک در کنار دوستانشان زندگی کنند یا اینکه کیلومتر‌ها از آن‌ها فاصله بگیرند، بلکه آن‌ها در هر زمان و هر مکانی به دوستانشان وفادار می‌مانند و روابط شان را حفظ می‌کنند.

سایر اخبار
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون