ساعت بازی پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت

ساعت بازی پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۱۹۵۱۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ در پاریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش «زی‌سان»، دیدار رفت این دو تیم در آلمان با برتری یک بر صفر دورتمند به پایان رسید.

این دو تیم در مرحله گروهی هم گروه بودند و دورتموند به عنوان تیم اول و پاریس به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شدند. دیدار این دو تیم در فرانسه با برتری ۲ بر صفر میزبان به پایان رسید و در آلمان بازی یک به یک شد. به این ترتیب این دومین باری است که دورتموند در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا باید در پاریس به مصاف حریف فرانسوی خود برود.

دورتموند یک بار در فصل ۱۹۹۶ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است و یک بار هم در سال ۲۰۱۳ به فینال بازی‌ها رسید، اما برابر بایرن مونیخ با شکست مواجه شد.

پاری سن ژرمن، اما علی رغم هزینه‌های سنگینی که در سالیان اخیر با جذب ستاره‌های بزرگ دنیا انجام داده است نتوانسته است عنوان قهرمانی را کسب کند و فقط یک بار در سال ۲۰۲۰ به دیدار نهایی راه پیدا کرد، اما این تیم هم نتوانست حریف بایرن مونیخ شود و به عنوان دومی این بازی‌ها بسنده نمود.

پیش‌بینی می‌شود در صورت حذف احتمالی پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ام‌باپه فورا در مورد آینده خود تصمیم گیری و تصمیم خود را نیز اعلام کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون