(تصاویر) جنجال زشت‌ترین ساختمان بریتانیا؛ دریای آسفالت در روستای سرسبز!

(تصاویر) جنجال زشت‌ترین ساختمان بریتانیا؛ دریای آسفالت در روستای سرسبز!
باغ اطراف یک عمارت روستایی ۷۰۰ هزار پوندی و ورودی معروف آن در استان آنتریم ایرلند شمالی اخیرا بازخورد بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
کد خبر: ۱۸۷۶
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

زی‌سان: این باغ که توسط مردم محلی متنفر از این عمارت به «دریای آسفالت» تشبیه شده است باعث شده حرف و حدیث‌های زیادی درباره این ملک شکل بگیرد و این در حالیست که مالک جدید این عمارت مجلل روستایی که اکنون نام مستعار «تارماگدون» (تارماک در زبان انگلیسی به معنی آسفالت) به خود گرفته به وضوح دلیلی برای شکایت از این موضوع نمی‌بیند. 

به گزارش زی‌سان، این خانه به نام «عمارت درخت راش» خوانده می‌شود و عکس آن در رسانه‌های اجتماعی به سرعت در حال انتشار است. در داخل عمارت و درون دیوار‌ها درختان و فضای سبز بسیار کمی وجود دارد در عوض مقدار زیادی آسفالت در اطراف خانه ۶۰۰۰ فوت مربعی وجود دارد که دارای گاراژ‌های جداگانه برای چهار و پنج ماشین است.

عمارت خانه در بریتانیا

 

در واقع تضاد عجیب آسفالت زشت اطراف خانه و ورودی این عمارت با باغ‌های اطراف این عمارت باعث شده که این ملک سوژه کاربران رسانه‌های اجتماعی باشد. با این حال، ضرب المثل قدیمی «لیلی را از چشم مجنون باید دید» به نظر می‌رسد درست است، زیرا ملک که در منطقه «بالی‌مِنا» در «استان آنتریم» ایرلند شمالی قرار دارد در آستانه توافق برای فروش است. کالین گراهام، مشاور املاکی که فرآیند فروش این ملک را انجام می‌دهد اعلام کرده که خرید این ملک «در حال تکمیل» است. 

 

ورودی یک عمارت در بریتانیا

زشت‌ترین ورودی یک عمارت

این عمارت پنج خوابه آخرین بار با قیمت بیش از ۶۹۵۰۰۰ پوند لیست شده بود و این در حالیست که قیمت یک ملک معمولی در آن منطقه برای یک خانه مستقل در سال گذشته به طور میانگین حدود ۱۵۰ هزار پوند بود.

نمای داخلی راهروی یک عمارت در بریتانیا

از دیگر ویژگی‌های این عمارت می‌توان به بیش از پنج اتاق پذیرایی، چهار سوئیت اختصاصی با دوش و یک اتاق سرگرمی با بار، فضای رقص و فضای اسنوکر به مساحت ۱۵۰۰ فوت مربع اشاره کرد. اما آسفالت به طور کامل محوطه‌های اطراف اقامتگاه روستایی را پوشانده و تضاد آن با پس‌زمینه‌ی روستایی به فراتر از این محل رفته و رسانه‌های اجتماعی را داغ کرده است.

نمای داخلی عمارت

انتشار یک عکس هوایی از این ملک و زمین‌های اطراف آن تقریباً نیم میلیون بازدید با بیش از ۳۰۰۰ لایک و صد‌ها ریکوت و نظر در شبکه اجتماعی ایکس ایجاد کرده است.

نمای داخلی زیبای عمارت

 

tags # ایرلند
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: