جزئیات جدید ماجرای مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک منتشر شد

زوایای پنهان پرونده مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در استان فارس؛ چرا 5 روز بعد از مراسم تدفین دکتر «ف.ا» ماجرا رسانه‌ای شد؟ً!

زوایای پنهان پرونده مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در استان فارس؛ چرا 5 روز بعد از مراسم تدفین دکتر «ف.ا» ماجرا رسانه‌ای شد؟ً!
پس از انتشار اخباری مبنی بر مسمومیت دسته جمعی حدود ۲۹ نفر از پزشکان در شیراز، پیگیری‌های خبر از ورود دادستانی به این حادثه و تشکیل پرونده در این خصوص دارد.
کد خبر: ۱۸۳۶۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

زی‌سان: با گذشت چند روز از رسانه‌ای شدن ماجرای مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم استان فارس، اخیرا ابعادی جدید از این پرونده از سوی دستگاه قضا اعلام شده است.  

به گزارش «زی‌سان»، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی و برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر برگزاری یک مهمانی خصوصی در شیراز با حضور مهمانان پزشک که بر اساس اخبار غیر رسمی منجر به مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک و بستری شدن آنها خبرگزاری مهر زوایای جدیدی از این ماجرا را منتشر کرده است. 
 
 خبرگزاری مهر در این زمینه نوشت: بر اساس پیگیری‌ها، پرونده‌ای در این خصوص در دادگستری فارس با دستور دادستانی مرکز فارس تشکیل شده که در مراحل اولیه تحقیق و بررسی است.
 
در همین رابطه یک منبع آگاه نیز اطلاع داد در این خصوص یک نفر به اتهام در اختیار گذاشتن نوشیدنی الکلی تقلبی به میهمانان این مراسم دستگیر شده و تحقیقات از وی ادامه دارد. این منبع همچنین اعلام کرد پرونده این حادثه در مراحل اولیه و مقدماتی است و دادستانی کل استان فارس در حال تکمیل این پرونده است و اطلاعات اولیه در این خصوص به زودی اعلام می‌شود.
 جزئیات جدید از مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز
تحقیقات همچنین نشان داد تا این لحظه یک پزشک متخصص زیبایی شاغل در جهرم و شیراز فوت کرده و همسرش نیز در بیمارستان بستری است و پیام تسلیت دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز موید فوت این پزشک متخصص زیبایی است.

وقتی مسمومیت پزشکان رسانه‌ها را تسخیر کرد

برای نخستین بار رسانه خبر رکنا در خبری نوشت: ۲۹ پزشک به خاطر مصرف مشروب تقلبی (متانول) دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری شدند.

به دنبال برگزاری یک مهمانی در شیراز که همه مهمانان پزشک بودند، ۲۹ پزشک به خاطر مصرف مشروب تقلبی (متانول) دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری شدند.

چند نفر از پزشکان دیالیز شدند و متاسفانه خانم دکتر (ف_الف) که اصالتا جهرمی و رتبه ۷ تخصص بودند، در همان مهمانی فوت کرده و همسرشان دکتر (ف_شین) فوق تخصص چشم هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم اکنون در کما است.

گفته شده تعداد زیادی از مهمانان نیز که شامل چندین متخصص قلب، زنان و چشم بودند نیز دچار نارسایی شدید کلیه و دیالیزی شدند.

بنا بر این گزارش، یک منبع آگاه در نظام پزشکی فارس صحت این خبر را تایید کرد و به رکنا گفت: این میهمانی در شهرستان جهرم صورت گرفته است.

این مقام آگاه اظهار داشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که عامل فروش این مشروبات الکلی دست ساز نیز دستگیر شده است.

جزئیات جدید از مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز

ابهام در چرایی دیر رسانه‌ای شدن ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان جهرم!

خبرگزاری مهر در جدیدترین واکنش به ابعاد بزرگ رسانه‌ای این ماجرا می‌نویسد: نکته جالب توجه این است که از این حادثه حدود یک هفته می‌گذرد و مراسم تشییع و تدفین این پزشک سه شنبه هفته پیش، مقارن چهارم اردیبهشت در دارالرحمه شیراز برگزار شده است. گفتنی است دکتر «ف. ا» در جهرم و شیراز فعالیت می‌کرده است.
 
هنوز ابعاد و جزئیات دقیق‌تر این حادثه مشخص نشده و معلوم نیست که چرا بعد از گذشت بیش از یک هفته اکنون خبر آن به رسانه‌ها درز کرده و آیا تعمدی پشت این حادثه بوده است یا نه؟

وقتی خبرگزاری صداوسیما هویت دکتر خانم فوت شده را افشا می‌کند

در میانه بازتاب گسترده رسانه‌ای ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان در جهرم، خبرگزاری صدا و سیما به نقل از یک منبع آگاه نوشت: علت فوت دکتر فرزانه اکبری در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

 یک منبع آگاه گفت: این پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، چهارم اردیبهشت به خاک سپرده شد و پزشکی قانونی علت فوت وی را به اطلاع خانواده وی اعلام خواهد کرد.

وی همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است.

در این خبر آمده است که چند پزشک کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون