نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.
کد خبر: ۱۷۳۳۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار هم اکنون در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. داوطلبان با استفاده از شماره پرونده، شماره شناسنامه و کدملی می‌توانند از نتیجه خود مطلع شوند.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳، صبح روز جمعه «هجدهم اسفند ۱۴۰۲» برگزار شد. در آزمون استخدام رشته‌های شغلی آموزگاری، ۲۸ هزار آموزگار برای مدارس ابتدایی استخدام خواهند شد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۲۸ هزار نفر در سال تحصیلی آینده به کادر آموزشی در دوره ابتدایی اضافه خواهند شد.

حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نویدبخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است، گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند‌سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت ۶۰۰۰ نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

او با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش‌آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است، تاکید کرد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا ۱۰۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط بانشاطی برای دانش‌آموزان آماده کنیم.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: