قصه‌ی ایران و اسرائیل را از وسط تعریف نکن!

قصه‌ی ایران و اسرائیل را از وسط تعریف نکن!
رسانه گاردین در صفحه اینستاگرام خود گزارشی به اسم « از حمله‌ی ایران به اسرائیل؛ چه می‌دانیم؟» منتشر کرد که با واکنش جالب مخاطبینش روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۶۲۲۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳

فرهیختگان آنلاین: رسانه گاردین در صفحه اینستاگرام خود گزارشی به اسم «از حمله‌ی ایران به اسرائیل؛ چه می‌دانیم؟» منتشر کرد.

گاردین نوشت: برای اولین بار، ایران حمله مستقیمی را علیه اسرائیل از خاک خود آغاز کرده است و خاورمیانه بیش از هر زمان دیگری از ۷ اکتبر به یک جنگ منطقه‌ای همه جانبه نزدیک شده است. در حالی که رهبران جهان و دبیرکل سازمان ملل متحد، آنتونیو گوترش، خواستار خویشتنداری شدند، تهران مدعی شده است که اکنون این تبادل نظر را که به دلیل حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق انجام شده است، پایان یافته است. اما اسرائیل در نشست پرتنش شورای امنیت سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران شده و در حال بررسی واکنش خود به حمله موشکی و پهپادی بی‌سابقه ایران است.»

قصه‌ی ایران و اسرائیل را از وسط تعریف نکن!

قصه‌ی ایران و اسرائیل را از وسط تعریف نکن!

این پست با واکنش جالب مخاطبان گاردین مواجه شد. اکثر آنها به گاردین، حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را به عنوان آغاز این تنش گوشزد کردند واکنش ایران را دفاع خواندند نه حمله.

در ادامه شماری از این واکنش‌ها را می‌خوانید؛

قصه‌ی ایران و اسرائیل را از وسط تعریف نکن!

«ترور اسرائیل، داستان را از وسط نگو»

«ما می‌دانیم چه کسی اول حمله کرد، مثل همیشه اسرائیل حالا نقش یک قربانی را بازی می‌کند. مهم نیست که آنها مرتکب نسل‌کشی و جنایت علیه بشر هستند و بیش از ۶۳ کنوانسیون قانونی را زیر پا گذاشته است.»

«چه می‌دانیم؟ ما می‌دانیم که اسرائیل سفارت آنها را بمباران کرد و تعدای از مردم را کشت. اما هیچ کس نمی‌توانست آنها را محکوم کند.»

«حمله نیست. یک جواب بود.»

«یک جواب بود، جواب به حمله‌ی اسرائیل»

«پاسخ ایران به تجاوزات منطقه‌ای و ۷۵ سال بی‌ثباتی سیستماتیک.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون