(تصاویر) این قلعه چند هکتاری و ۶۰۰ ساله در فرانسه تنها ۳۹ میلیارد تومان؛ هم‌قیمت یک آپارتمان در تهران!

(تصاویر) این قلعه چند هکتاری و ۶۰۰ ساله در فرانسه تنها ۳۹ میلیارد تومان؛ هم‌قیمت یک آپارتمان در تهران!
این قلعه فوق العاده رویایی که در فرانسه و نزدیکی شهر تولوز با قیمت ۷۷۵ هزار دلار برای فروش گذاشته شده است. همین عدد با قیمت این روزهای دلار به تومان تبدیل کنید و سپس قیمت این ملک رویایی را با قیمت املاک در ایران مقایسه کنید!
کد خبر: ۱۵۴۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

زی‌سان: قلعه قرن پانزدهمی که با همان شکل و شمایل قدیمی خود به بهترین نحو حفظ شده است، شامل چندین ساختمان بزرگ و چند هکتار مرزعه و جنگل سرسبز است. این قلعه ششصد ساله با قیمت ۷۷۵ هزار دلار برای فروش گذاشته شده است. با توجه به قیمت املاک در ایران، این عدد شما را شگفت زده خواهد کرد. قلعه طبیعتا نیاز به بازسازی و مرمت دارد. اما باز هم برای چنین ملکی، قیمت بسیار مناسبی ست.

به گزارش زی‌سان، در نگاه اول، قلعه به عنوان یک اثر نمادین به جای مانده از زمان‌های قدیم مشرف به دشتی سبز دیده می‌شود. کیفیت این قلعه به طور قابل توجهی حفظ شده است. عمارت قرون وسطایی با افتخار در مرکز یک دشت چمن‌کاری‌شده، که در زیر آن یک مزرعه وسیع وجود دارد، قرار دارد.

از نمای دور این قلعه و زمین‌های سبز اطراف آن یک قوس زیبای سبزرنگ و بزرگ را می‌سازند. پشت این قلعه که با پوشش گیاهی متراکم پوشیده شده، ساختمان‌های بزرگ سنگی قرار دارند که باز مرز‌عه‌های سبز بزرگی آنها را دربر گرفته است.

در انتهای غربی ملک یک کارخانه قدیمی قرار دارد که قدمت آن به قرن پانزدهم می‌رسد.

از طریق بزرگراه در کمتر از دو ساعت  می‌توان از تولوز به این قلعه رسید. شهر بوردو نیز یک ساعت ۳۰ دقیقه با ملک فاصله دارد. فرودگاه Brive-Vallée de la Dordogne و ایستگاه راه آهن Brive-la-Gaillarde در نزدیکی این ملک قرار دارند و می‌توانند شما را در زمان کمی به پاریس برسانند.

بیایید تصاویر این خانه رویایی را ببینیم:

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناصر
cm_time
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
cm
فرانسه بلاد کفر هستش وایران بلاد اسلام این دو باهم قابل قیاس نیستند. خدایا کفر اروپایی ام آرزوست!
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون