(ویدئو) خلاصه بازی ابها 0 - النصر 8؛ رونالدو طوفان به پا کرد

(ویدئو) خلاصه بازی ابها 0 - النصر 8؛ رونالدو طوفان به پا کرد
خلاصه بازی ابها 0 - النصر 8 در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان - هفته 26 را می‌بینید. گل و ۲ پاس گل در ۴۵ دقیقه! اسطوره پرتغالی ۳۹ سالگی را به سخره گرفت.
کد خبر: ۱۴۲۴۳
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

النصر با هنرنمایی کریستیانو رونالدو ابها را در هم کوبید.

دیدار تیم‌های ابها و النصر از هفته بیست‌وششم لیگ حرفه‌ای عربستان با پیروزی ۸-۰ زردپوشان ریاض به پایان رسید. کریستیانو رونالدو تنها یک نیمه به میدان رفت، اما در همان ۴۵ دقیقه نخست، انواع‌ و اقسام آتش‌بازی‌ها را در ۳۹ سالگی به نمایش گذاشت.

اسطوره پرتغالی با ثبت ۳ گل تماشایی (۲ گل از روی ضربه آزاد) و ۲ پاس گل، روی هر ۵ گل النصر در نیمه اول تأثیرگذار بود. رونالدو امشب برای دومین بازی متوالی هت‌تریک کرد و به رکورد ۶۵ هت‌تریک در دوران حرفه‌ای خود رسید. علاوه بر این آمار استثنایی، CR۷ تعداد گل‌های کاشته خود را به عدد ۶۳ و تعداد پاس گل‌های خود را هم به عدد ۲۵۰ رساند.

با وجود تعویض کریستیانو رونالدو و سادیو مانه پس از پایان نیمه اول، النصر در نیمه دوم نیز به در هم کوباندن ابها ادامه داد و ۳ گل دیگر به ثمر رساند تا یک پیروزی تاریخی را جشن بگیرد. شاگردان لوییس کاسترو با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و اختلاف ۱۲ امتیازی خود را با الهلال دست‌نیافتنی حفظ کردند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون