خصوصیات اسفند ماهی ها (Pisces) چیست؟

خصوصیات اسفند ماهی ها (Pisces) چیست؟
خصوصیات اسفندماهی ها ترکیبی از دلسوزی، احساساتی، تاثیرپذیری و روشنفکری است. خصوصیات متولدین را در این مطلب برایتان آماده کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۴۲۳
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

خصوصیات اسفند ماهی ها هم به کار خود متولدین اسفند ماه می‌آید و هم برای کسانی که به هر طریق با متولد ماه اسفند در ارتباط هستند، مفید است. بیایید ببینیم متولدین اسفند چه ویژگی‌هایی دارند.

خصوصیات اسفندماهی‌ها چیست؟

متولدین ماه اسفند به طور کلی افرادی دلسوز، حسّاس و رؤیایی هستند. اغلب آن‌ها دارای حس ششم‌اند. در امور خیلی ظریف و نرم عمل میکنند و اهل آرامش و ملایمت‌اند. آن‌ها اغلب موافق، سازش‌کار و دارای تخیّلات شدید هستند. در اکثر این افراد واقع بینی دیده نمی‌شود، بلکه سازگاری و رنگ عوض کردن دیده می‌شود. از خصوصیات اسفندماهی ها قابلیت انعطاف، داشتن افکار غیر واقعی و غیر منطقی هم است. متولدین ماه اسفند همچنین بسیار متین و آرام، کم عصبانی هستند.

خصوصیات زنان اسفند ماهی با خصوصیات مردان اسفندماهی بیش از همه در جنسیت و نگاهشان به مسائل است. در غیر این صورت، ویژگی‌هایی که در ادامه آمده هر دو یعنی زنان و مردان متولد اسفند را شامل می‌شود.

یک/

متولدین اسفندماه یا همان برج حوت یا اگر به تعبیر صور فلکی بگوییم «پایسس» تحت تاثیر برج حوت قرار دارند که ۱۲ امین نشانه از مجموعه صور فلکی است. نماد آن دو ماهی است که در جهت مخالف شنا می‌کنند و نشان دهنده تقسیم مداوم توجه ماهی‌ها بین خیال و واقعیت است. به عنوان آخرین صورت فلکی، ماهی‌ها همه درس‌ها را جذب کرده اند - شادی‌ها و دردها، امید‌ها و ترس‌ها - که توسط سایر صورت‌های فلکی آموخته‌اند. این باعث می‌شود این ماهی‌ها ذهنی‌ترین، همدل‌ترین و دلسوزترین موجودات چرخ نجومی باشند. با چنین حساسیت فوق العاده ای، ماهی‌ها می‌توانند به راحتی توسط احساسات بلعیده شوند و باید به یاد داشته باشند که در قلمرو مادیت باقی بمانند. 

دو/

اسفند ماهی‌ها تحت حکمرانی نپتون هستند، جسم آسمانی که بر خلاقیت و رویا‌ها حکومت می‌کند، و این ماهی‌های اثیری عاشق کاوش در تخیلات بی حد و حصر خود هستند. با این حال، نپتون در سویه دیگر خود بر توهم و گریز مبتنی است. انرژی نپتونی مانند انرژی اقیانوس است: جادویی، مرموز و اغلب ترسناک. وقتی مه روی آب غلیظ است، افق دید مسدود می‌شود و فرقی بین دریا و آسمان نیست.

خصوصیات اسفند ماهی ها (Pisces) چیست؟

سه/

کسانی که این علامت خورشیدی دارند باید مراقب سراب‌ها باشند: این ماهی‌های تاثیر پذیر، استفاده از عینک‌های رز رنگی را به رفع مشکلات ترجیح می‌دهند، که می‌تواند باعث شود ماهی‌ها به خودپسند یا متوهم بودن شهرت پیدا کنند. این نشانه آب باید به خاطر داشته باشد که مشکلات را نمی‌توان با شنا کردن حل کرد. جهل تعمدی هرگز باعث از بین رفتن تعارض نمی‌شود: بلکه فقط به آن فرصت رشد می‌دهد.

+ خصوصیات متولدین بهمن را بخوانید

چهار/

ماهی‌ها به دلیل منعطف بودن بدون زحمت با محیط اطراف خود سازگار می‌شوند. این ماهی‌ها از طریق روشن بینی خود به ناخودآگاه جمعی دسترسی بی نظیری دارند و هنرمندان و خلاقان باورنکردنی می‌سازند. آن‌ها مهربانانه و با ملایمت از تجربیات مشترک موسیقی و عشق نیرو می‌گیرند. هر رابطه‌ای با ماهی‌های رازآمیز همراه با کاوش عمیق معنوی ضمانت می‌شود.

پنج/

متولدین برج حوت، صبور، حساس و انسان‌دوست هستند. آن‏ها افرادى عاطفى با قدرت تخیل وحشتناکى هستند که همچون شمشیرى دو لبه همانگونه که در مواقع بحرانى دستگیرشان مى‏‌شود در لحظات سرنوشت‏‌ساز، سبب‏‌ساز سقوط و نزولشان مى‏‌شود. قدرت شهود و الهام‏شان، به آن‏ها امکان مى‏‌دهد که در حوزه ماوراءالطبیعه وارد شوند و به مدارج عالى رستگارى روحى نایل شوند. در کارهاى تیمى موفق عمل مى‌‏کنند، اما اغلب ترجیح مى‌‏دهند به طور انفرادى عمل کنند. دوست دارند حامى و پشتیبان قوى و قابل اعتمادى داشته باشند، اما دوست دارند این حمایت از فاصله دور و به شکل غیرآشکار باشد. در زمینه تحصیلات، قابلیت کسب مدارج عالى را دارند و در صورت کنترل هدفمند قدرت تخیل‏شان، در زمینه‏‌هاى علمى قدرت ابداع و نوآورى دارند.

شش/

متولدین برج حوت به سادگى تحت تأثیر آراء و نظرات دیگران، به خصوص متولدین مصمم و با اراده اردیبهشت و آبان، قرار مى‌‏گیرند. آن‏ها در امور مختلف زندگى منطق را همیشه در نظر مى‌‏گیرند، اما در نهایت مى‌‏دانند که تنها راز موفقیت و کامیابى‌‏شان در زندگى، گوش سپردن به نداى قلب و فرمان احساس‏شان است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون