کلاهبرداری خواهر رونالدو جنجال به پا کرد

کلاهبرداری خواهر رونالدو جنجال به پا کرد
الما آویرو خواهر ۵۱ ساله کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی تیم النصر عربستان به دلیل فروش غیرمجاز لباس‌های برادرش متهم به کلاهبرداری شده و به‌شدت مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۱۶۰
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

زی‌سان: الما آویرو خواهر بزرگتر کریستیانو مدعی شده که این لباس‌ها را از موزه رونالدو در مادیرا پرتغال خریداری می‌کند و به فروش می‌رساند. 

اما علاوه بر اینکه الما، فاکتور یا گواهی اصالت این لباس‌ها را به خریدار ارائه نمی‌کند، ادعای او نیز مبنی بر خریدش از موزه رونالدو توسط مسؤلان این موزه تکذیب شده است.

یعنی در بهترین حالت ممکن، الما آویرو لباس‌ها را از نمایندگی‌ها و یا فروشگاه‌های معمولی با قیمتی بین ۷۰ الی ۱۱۰ دلار خریداری می‌کرده و به جای لباسی که رونالدو بر تن کرده با قیمت ۱۴۲ تا ۲۸۴ دلار به فروش می‌رسانده است.

در روز‌های گذشته فضای مجازی پر شده از انتقاداتی که کاربران و هواداران کریستیانو به الما آویرو دارند و او را متهم به کلاهبرداری و سوءاستفاده از شهرت برادرش می‌کنند. الما چند سال قبل یک فروشگاه ویژه برادرش در مادیرا تاسیس کرده بود که در سال ۲۰۲۰ مجبور به تعطیلی آن شد.

چنین اتهاماتی در خانواده رونالدو چندان عجیب بنظر نمی‌رسد. چند سال قبل درست زمانی که کریستیانو پیراهن یوونتوس را بر تن می‌کرد، هوگو برادر کوچکش نیز در عملی مشابه با الما، لباس‌های ابرستاره یووه را بصورت غیرمجاز و بدون گواهی می‌فروخت.

 

منبع: خبرآنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون