ماجرای ارسال پیامک واریز عیدی نقدی نوروز

ماجرای ارسال پیامک واریز عیدی نقدی نوروز
ماجرا از این قرار است که پیامکی تحت عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان ارسال می‌‍شود که برای گرفتن آن باید به لینک ارسالی مراجعه شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۱
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

زی‎‌سان: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال بازار کلاهبرداران نیز برای سواستفاده از موضوع واریز عیدی برای مردم افزایش پیدا می‌کند. 

به گزارش «زی‌سان»، اخیرا خبر واریز عیدی نقدی از سوی دولت به مردم به ترفند جدید کلاهبرداران برای اخاذی از شهروندان تبدیل شده است. 

اساس ماجرا از این قرار است که پیامکی تحت عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان ارسال می‌‍شود که برای گرفتن آن باید به لینک ارسالی مراجعه شود. 

کلیک کردن روی این لینک برای مراجعه به سامانه درخواست شده برای دریافت عیدی، یک کلاهبرداری بوده و شهروندان باید مراقب باشند که بر روی هر گونه پیامک حاوی لینک کلیک نکنند. 

پی‌گیری رسانه‌ها از منابع آگاه دولتی از جعلی بودن این پیامک خبر می‌دهد. 

جالب‌تر آن‌که کلاهبرداران برای مستند کردن روش خود، خبر رای مبنی برای عیدی نوروزی دولت به مردم به نقل از خبرگزاری ایسنا ایجاد کرده‌اند تا اعتماد عمومی را جلب کنند. 

در پاسخ به این خبر نیز خبرگزاری ایسنا هر گونه درج و انتشار خبری با این محتوا را رد کرده و آن را صرفا سوء‌استفاده کلاهبرداران از نام ایسنا خطاب کرده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون