افشاگری وزیر ارشاد: مادر خواننده مشهور را کتک زدند

افشاگری وزیر ارشاد: مادر خواننده مشهور را کتک زدند
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد در یک گفتگو از اتفاقی که برای خواننده مشهور بعد از اجرا در تالار وحدت رخ داد، صحبت کرد.
کد خبر: ۲۷۲۲۵
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد در یک گفتگو از اتفاقی که برای خواننده مشهور بعد از اجرا در تالار وحدت رخ داد، صحبت کرد: یک خواننده مشهور موضع منفی گرفته و ممنوع‌الکار بود. من خودم جلسه گذاشتم و موضوع را برطرف کردم. 

 شرایط در سال ۱۴۰۱ به این شکل بود [ خواننده‌ای (پ. ه) در تالار وحدت اجرا کرد و مادر او را کتک زدند و زیر گلوی فرزند او که در کانادا بود تیزی گذاشته بودند.

کسانی به ما می‌گفتند تروریست که کلا برای تعطیلی آمده بودند. به یاد دارید که من گفتم لطفا به فضای حرفه‌ای و هنری برگردید و بعد از آن چه ویدئو‌هایی تولید کردند؟ می‌گفتند ما عزاداریم و حال نداریم برای شما برقصیم! 

ما در فضای رسانه‌ای تشدید‌شده علیه دولت آقای رئیسی بودیم که حتی خون ایشان هم نتوانست این فضا را درست کند؛ یعنی شهیدی که جان خودش را برای عمران و آبادانی کشور داد. کدام رئیس‌جمهور ۶ صبح از خواب بیدار می‌شود و ۱۰ صبح هلی‌کوپتر او در کوه سقوط می‌کند؟ خون این شهید هم باعث نشد برخی بیدار شوند. آقای رئیسی هر دفعه من را می‌دید می‌گفت نکند کسی را محدود کنید! بازداشتی برای برخی هنرمندان آمده بود که درنهایت به ایشان گفتم و ایشان ورود کرد و اجازه نداد بازداشت شوند.

منبع: فرهیختگان

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون