در این سریال، صدها شهروند کرهای با شرایط اقتصادی نابسامان دعوت میشوند تا در مجموعهای از بازیهای کودکانه شرکت کنند، اما بهزودی درمییابند که علاوه بر جوایز چند میلیون دلاری، جانشان نیز در خطر است.
فصل سه با خط داستانی لاغر و لحن مالیخولیایی چندان به دل مخاطبان سریال ننشست و آنها امیدوارند در فصل چهار دوباره با سریالی قدرتمند از نظر داستان با نگاهی سینمایی، موسیقی متنی هنرمندانه و بازیهایی فوقالعاده طرف باشند و این موضوع از نگاه علاقمندان سریال به قول کارمی "nonnegotiable" یا غیرقابل مذاکره است.
سریال «سرگذشت ندیمه» با اقتباس از رمان مشهور مارگارت اتوود، یکی از تأثیرگذارترین آثار تلویزیونی سالهای اخیر بود که با قدرت در فصل اول آغاز شد و تصویری تکاندهنده و نمادین از سرکوب زنان در یک حکومت دینی توتالیتر را به نمایش گذاشت.
عطاران در چرخه تکرار افتاده است؛ او نمیتواند با شوخیهای از مد افتاده، باعث طنز شدن یک اثر در فقدان یک فیلمنامه خوب و درست شود. «اجل معلق» بیشتر از آنکه اثری کمدی باشد، یک سریال هجو است که فقر را ابزاری برای تحقیر و بیاحترامی به شعور مخاطبان کرده است.
۶۲ ثانیه دردسرساز در یک سریال
ساعاتی بعد از انتشار «سووشون»، سامانه پلتفرم پخشکننده مسدود و دلیل این امر، صادر نشدن مجوز برای سریال اعلام شد؛ اتفاقی که در ادامه با واکنش سکوی پخشکننده هم همراه بود.
مدیر جدید ساترا به سازمان زیباسازی و شهرداری تهران دستور داده بیلبوردها جمع آوری شود و شهرداری تهران نیز با دستور زاکانی، بیلبوردها را جمع کرده است. محمدجواد شکوری (مدیر فیلمیو) در این باره نوشت: شهرداری برخلاف نظر دادسرا، تابلوهای تبلیغاتی تاسیان را جمع آوری میکند.
در روزهای اخیر تصویری از جواد عزتی، در یکی از صحنههای سریال «وحشی» منتشر شده که واکنشهای زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.
به نظر میآید، آنچه که برای هومن سیدی در سریالش مهم است، تحول شخصیت است. اینکه هر فردی در درونش یک هیولای وحشی دارد که بنا به شرایط مختلف در وی بیدار میشود، درست مانند همان هیتلر که در فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» در کاراکتر شکیب با بازی محسن تنابنده ظهور کرد.
پشتپرده عشق ابدی
چند وقتی است «عشق ابدی» به یکی از بحثبرانگیزترین تولیدات فضای مجازی فارسیزبان تبدیل شده است.
سریال «اجل معلق» به کارگردانی عادل تبریزی به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش میشود.